Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - Weber DFTM - śruby regulacyjne i elektrozawory

Wojtass - 16 Maj 2007, 20:53
Temat postu: Weber DFTM - śruby regulacyjne i elektrozawory
Posiadam w swoim autku silnik CVH z dwugardzielowym Weberem DFTM. Jego praca jest jednak daleka od ideału, więc mam kilka pytań:

1) śruba regulacyjna składu mieszanki - wzbogacamy ją wkręcając czy wykręcając śrubę?
2) elektrozawór 5 (bodajże odcinający biegu jałowego) - gdy jest włączony to odcina dopływ mieszanki? I Rozumiem, że na wolnych powinien się "włączać"?
3) elektrozawór 10 (chyba zapobiegający cofaniu się mieszanki) - otwiera się gdy silnik jest włączony (gdy leci przez niego prąd)?

Ogólnie silnik czasem ma problemy z wkręcaniem się na obroty przy wyłączonym ssaniu (ręcznym) - przerywa jakby wypadał zapłon lub mieszanka była zbyt uboga. Gdyby regulacja nie pomogła to jaka jeszcze może być tego przyczyna?


Żółwik Tuptuś - 12 Cze 2007, 00:29

Ad 1 jeżeli wkręcasz śrubę zubarzasz mieszankę
Ad2 na ten zawór powinno być podane napięcie za stacyjką ( odcina dopływ paliwa gdy wyłączysz kluczyk ( w chwili gdy silnik pracuje powinien dostawać napięcie )
Ad3 ni hoooja nie wiem co to jest ( nie mam tego ani w książce ani na żadnym z gaźników.

Jezeli regulacja nie pomorze ( całego motoru ) to pomocna będzie jedynie regeneracja gaźnika

[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 00:31 ]
Czemu przekłądałeś EFI na gaźnik ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group