Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Strumienica w MK3

Kamil_NeoN - 20 Kwi 2007, 01:00
Temat postu: Strumienica w MK3
witam. mam pytanko. Chciałbym założyć strumienice w miejsce katalizatora, po głowie chodzą mi także myśli o założeniu dwóch, w miejsce katalizatora i w miejsce srodkowego układu wydechowego. Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze :) pozdrawiam
Kolin - 20 Kwi 2007, 07:28

Kamil_NeoN napisał/a:
Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze :) pozdrawiam



Chcesz komentarz to masz strumiennica to gówno sorry za wyrażenie ale 3/4 ludzi tak twierdzi,ja proponuje rurke wspawac i wtedy bedzię lepiej,bo w przypadku strumiennicy za 30 albo 50 zł efektu nie będziesz miał,nie mówię tutaj o strumiennicy za ponad 100 zł albo elegancką Michaela ( chyba tak sie to pisze ) no ale cenna wtedy tez juz znacznie wzrasta ,kolego co do srodkowego tłumika zastosuj pełno przelotówkę i bedzie elegancko :D to tyle z mojej strony

Tommy - 20 Kwi 2007, 08:27

Popieram kolege Kolina. Zamiast kata rurka (jezeli kat jest na wykonczeniu :fox: ) a srodkowy przelot. Te tanie strumienice gowno daja. Ja juz w swojej Fiestce testowalem chyba z 10 wariantow wydechu i ostatecznie zdecydowalem sie wlasnie na taki uklad (u mnie zostal kat) Moim zdaniem jest cyba najlepszy. Nie za glosno, dzwiek jest przyjemny dla ucha (lekkie warczenie przy wyzszych obrotach), a przy okazji troszke odetkalo silnik (ale nie licz na cuda ;-) )
Kamil_NeoN - 20 Kwi 2007, 11:06

To własnie chciałem usłyszec. dzięki bardzo, przynajmniej wiem że zrobiłbym błąd. POkombinuje przy tym. dzięki :)
KacpeRS - 22 Kwi 2007, 03:22

koleżka wsadził sobie strumiennice taką na oko dobraną zamiast katalizatora w hondzie civic 1.5 coupe efekt jest taki że jest gożej niż z katalizatorem o ile się orętuje struminnica jest po to by zwiększyć prędkość spalin za strumiennicą i ich ciśnienie przed efektem zle dobranej strumiennicy będzie większona ilość spalin w świerzym ładunku paliwowopowietrznym w cylinrze co za tym idze będzie jej mniej i będzie mniej efektywna. W mojej fofi po wywaleniu kata i paru przeróbkach czuć na dupohamowni że zrobiła się mniej elastyczna ale z większym butem od ok 3500 obr/min do niestety ok 5000 powyżej silnik nie jest zabardzo przystosowany, laski popychachaczy itp to zbędne masy na których traci się moc by je wprawic w ruch

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group