|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka silnika - moduł zapłonowy proble z podłączeniem
pvzon - 17 Kwi 2007, 12:57 Temat postu: moduł zapłonowy proble z podłączeniem Witam
Mam problem z podłączeniem modułu. Silnik to 1.6 cvh na gaźniku w budzie mk3. Aparat i cewkę mam opanowaną natomiast zastanawiam się nad modułem bo niesety mam w nim pourywane kable i ciężko mi się domyślić gdzie to podpiąć
Może ktoś mi coś podpowie po kolorach kabli
zielono niebieski i zielono czarny
gruby czerwony
czerwony i niebieski
brązowy
i podciśnienie które idzie chyba pod gaźnik
dzięki za podpowiedzi
diodalodz - 17 Kwi 2007, 14:44
zdjęcie zrób to ci powiem
pvzon - 17 Kwi 2007, 16:25
na tym drugim zdjęciu od lewej
kostka do aparatu
kable zielono niebieski i zielono czarny
czerwony i niebieski
gruby czerwony
brązowy
fotka fotka2 fotka3
Laskosz - 17 Kwi 2007, 20:52
Ja na twoim miejscu bym to wywalił i poszukał aparatu zapłonowego BOSCH z modułem na nim masz wtedy 3 kabelki i zero czarnej magii
diodalodz - 17 Kwi 2007, 22:40
niestety tego nigdy w łapach nie miałem wiec za bardzo nie pomoge na odległość .
Piesek - 18 Kwi 2007, 08:53
pvzon co znowu za autko sobie sprawiłeś ?
pvzon - 18 Kwi 2007, 10:32
mk3 z silnikiem 1.6 cvh z essiego xr3i przerobione na gaźnik, tylko nie mogę podłączyć zapłonu :?
diodalodz - 18 Kwi 2007, 11:05
jak byś sobie nie poradził wstaw zapłon albo Edisa jeśli jest miejsce w bloku i kole albo normalnego halla Boscha . Bo to robiłem i ja i laskosz i wiemy o co biega .
pvzon - 18 Kwi 2007, 13:14
podjechałem do faceta który się zajmuje wtryskami i gaźnikami i wszystko już wiem. czerwony to plus do stacyjki, brązowy masa, dwa kable do czujnika temperatury w kolektorze, i ostatni kabel na obrotek.
diodalodz - 18 Kwi 2007, 17:43
super że sobie poradziłeś . Zrób schemat w paint i wrzuć na forum . następny bedzie miał łatwiej .
pvzon - 20 Kwi 2007, 11:11
no i udało się wszystko podłaczyć i jest iskra mam tylko pytanie u kolejność kabli w aparacie bo coś mi nie idzie z ustawieniem zapłonu
diodalodz - 20 Kwi 2007, 13:44
1 3 4 2 patrząc od strony rozrządu . ustaw górny znak na kole pasowym wałka rozrządu . Ustaw aparat zapłonowy tak aby pokrywały sie płetwy i podłącz w to miejsce w kopułce 1 cylinder (miejsce wskaże ci palec) . zobacz w która obraca sie aparat (zadje sie przeciwnie niż wskazówki ) i podłącz po kolei 3 4 i 2 cylinder i odpali odrazu .
pvzon - 20 Kwi 2007, 14:49
dzięki, jak tylko wrócę z pracy to działam.
|
|