|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Twardy pedał hamulca
HUNTER - 20 Mar 2007, 15:42 Temat postu: [MK3] Twardy pedał hamulca Witam. Posiadam Fieste 1.8D (super silnik) z 1990 w wersi CL. Wszystko było ok do czasu az pedał hamulca stał sie twardy :bad: hamulec niby jest ale bardzo słaby ( nie łapie na suwa na suchej nawierzchni) i trzeba go wciskac z bardzo duż siłą Odpowietrzenie nic nie dało :-/ Ktoś doradził mi zmiane serwa. Założyłem serwo z fiesty 1,3 ale nic nie pomogło. Ten przewodzik od serwa ,,ssie" ale niezbyt mocno. Czym moze być spowodowany ten mankament Czy serwo od 1,3 pasuje do 1,8 D ?? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc !!!!!!!
thomasg - 20 Mar 2007, 18:52 Temat postu: Re: Twardy pedał hamulca
HUNTER napisał/a: | Czy serwo od 1,3 pasuje do 1,8 D ?? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc !!!!!!! |
ja też ostatnio miałem kłopot z serwem i hamulcami opisano tutaj , zakupiłem serwo ponoć pasujące z fiesty podobnej rocznikowo tyle że wersji benzynowej, dopiero na warsztacie okazało się ze dupa, długość łap inna, ten trzpień od serwa do pedału inny (długość, koncówka) . Sciągałem serwo przez gościa handlującego tailami z Francji, to niepasujące na szczęście udało mi się odsprzedać - marna z niego ozdoba półki
stasiek49 - 20 Mar 2007, 19:07
HUNTER, wysiadła pompa pod ciśnieniowa,jest zamontowana na głowicy po prawej stronie silnika obok termostatu
anjko - 20 Mar 2007, 19:42
Serwo w mk3 jest takie same we wszystkich modelach ja osobiście przekładałem z diesla do benzyny i pasowało bez zadnych problemów tak wiec pewnie padła pompa vacum tak jak napisał stasiek49, Sprawdz jeszcze przewód łączący serwo z pompą no i zaworek zwrotny.
HUNTER - 20 Mar 2007, 21:47
Dzieki za szybki odzew!!!! FiestaKlubPolska RULES Ile moze kosztowac ta pompa?? i czy trzeba bardzo rozbebeszyć silnik zeby ja wymienic !!!!
anjko - 20 Mar 2007, 23:33
HUNTER napisał/a: | Ile moze kosztowac ta pompa?? i czy trzeba bardzo rozbebeszyć silnik zeby ja wymienic !!!! | Ile moze kosztować to nie wiem ale w gre wchodzi raczej tylko uzywana bo nowa to bedzie w cenie samochodu a za uzywke ze 100 150 zł mysle ze nie wiecej. Jesli chodzi o wymiane to nie ma zadnego problemu jest zamocowana do głowicu dwoma sróbami odkrecasz je odłanczasz przewod podciśnieniowy i wyciągasz. Za nim kupisz nową to sprawdz jeszcze krzywke na wałku rozrządu tą ktora porusza pompa czy sie nie wytarła. Raczej zadko sie to zdarza ale lepiej zobaczyć zanim wydasz kasę.
HUNTER - 21 Mar 2007, 09:33
Dzieki za pomoc !!! Przy weekendzie biore sie ostro do reanimacji wspomagania .
|
|