Forum FiestaKlubPolska -

Archiwum - Fiesta Raven'a

raven - 4 Lut 2007, 21:23
Temat postu: Fiesta Raven'a
pierwotnie fofik wygladal mniej wiecej tak

z tym ze zawias byl seryjny i stala troche wyzej ale dostalem ja razem z jamexem 30/30 wiec nie bylo co czekac tylko trzeba bylo zalorzyc

W przerobkach na pierwszy ogien poszly fele a zaparkowaly w niej 15" fele z Escorta RS i wygladala tak:


potem sie odbyl zlot w ZG gdzie ci co byli mogli podziwiac jeszcze wtedy z silnikiem 1.1 ale rozmowie z Zolwiem stwierdzilem ze warto 1,6 CVH zalorzyc i tak sie zaczelo...
Jakies 2 miechy postoju w garazu (praca i inne rzeczy nie pozwalaly zrobic tego szybciej) ale udalo sie ukonczyc projekt MK I 1,6 CVH z niemalymi przygodami...

ale niestety ostatnio podczas odpalania (na szczescie) strzelil pasek rozrzadu i narobil mi niemalego strachu ale na szczescie skonczylo sie tylko na wymianie uszczelek (glowica, kolektory, kolektor-dwururka (wydech od fofi XR-ki) ) pasek rozrzadu i komplet srub do glowicy, planowanie glowicy i oczywiscie moja robocizna...
do kompletnego zlorzenia zostalo mi zalorzyc kolektor bo sie za ciemno (ze o browarze nie wspomne) zrobilo i tak jutro dam wiecej fotek jak to stoi i jak znajde operatora to jak to jedzie i halasuje (jedna pucha na wydechu)

na koniec chcialbym podziekowac chlopakom z FKP za wsparcie techniczne i merytoryczne a w szczegolnosci wielkie dzieki dla Diody za porady, dla Zolwia za porady i za uswiadomienie konsekwencji montowania 1,6 w MK I oraz tez dla Mafiosa za udostepnienie chlodnicy od XR-ki w przystepnej cenie (u mnie grubo ponad 100 za taka chlodnice spiewaja :() i dla calej reszty ktora sie przylorzyla do ukonczenia tego projektu

tak jak mowilem jutro dam wiecej fotek...

odyniec - 4 Lut 2007, 22:33

pieknie, pieknie.... załóż jeszcze zderzaczki w chromie i bedzie miodzio... mmmmmmm
pogratulowac swapa... skrzynia 5tka jest??

raven - 4 Lut 2007, 22:40

skrzynia 5 jest zderzaki nie iwem czy beda ale klatka napewno :D

chce ja zrobi tak bardziej na rally :P

lehu8 - 4 Lut 2007, 22:44

nie rób klatki :? szkoda takiego pięknego rodzynka :he:
odyniec - 4 Lut 2007, 22:49

raven napisał/a:
skrzynia 5 jest


czyli Żółwiowe doświadczenie jest niedocenione :D

zakładaj zderzaki i lans a nie rajdówkę bedziesz robił z takiego cuda...
chcesz rajdowke to wpadnij do gorzowa to sie zamienimy :D
dostaniesz mk3.5, a ja biore mk1 na lans :D

raven - 4 Lut 2007, 22:50

to jest pierwsze w pelni moje auto za ktore sam placilem ze swoich pieniedzy a ze zawsze chcialem miec auto rajdowe to wlasnie w tym aucie to sie dokona... ja uwazam ze nie zepsuje to samego auta a tylko je poprawi w sensie stywnosci budy bo po swapie nie powiem ze nie ale troche ciezko sie jezdzi mimo dosyc szerokich laczkow a wzmocnienie klatka mysle ze da duzo... poza tym to bedzie tak robione zeby wygladalo dobrze i nadzieje ze mimo prostestow w ostateczej wersji wam sie spodoba bo projekt juz jest ale bedzie wykonany dopiero jak wroce (tak ide do woja) a do tego czasu spawacz ma przygotowac wszystkie rury tak abym jak wroce podstawie auto i w kilka dni bylo wszysko zrobione :D

EDIT :
doswiadczenie Zolwia jest nieocenione - ciac co sie da pozniej sie pospawa ale po prawdzie gdyby nie on to dalej bym sie bujal na skrzyni 4 :D

sowa - 4 Lut 2007, 22:54

raven łobuzie a na spota to się nie chciało przyjechac?? byś sie pochwalił chociaz!!! gy
raven - 4 Lut 2007, 23:00

przepraszam ale dopiero jutro koncze skladac cacko i dopiero sie pochwale fotkami a dzis caly dzien pod browarem siedze i jakos tak wyszlo...
diodalodz - 5 Lut 2007, 00:45

4 jest duzo lepsza :) Bo 1,1 ma na niej nawet wigor :) Ale to temat poruszany od dawna :) ja zrobiłem remont swojej 4 (za ponad 350 zł same części) reszte zrobiłem sam i od wszystkich słyszę ze trzeba było sobie 5 kupić :) ten kto nie miał 4 nie wie o czym jest mowa :)
raven - 5 Lut 2007, 08:18

na 4 jezdzilem chwile fjnie sie zbiera ale przy 120 zaczyna wyc strasznie i troche mnie to denerwowalo dlatego jest 5 jest po prostu mniej uciazliwa... :D
Piesek - 5 Lut 2007, 14:09

nie tylko nie to nierób z niej rajdówki... skończy jak auto pvzona... buda nie wytrzyma... nie oszukujmy się to auto nie jest pierwszej młodości...
ale ogółem widzę ją bardziej jako cult styl a nie rally... chromowane zderzaczki jak coś mam do opchnięcia... zobacz ty masz full lans w tej mk1 obwódki chromowane lusterka wszystko... tylko bardziej ją posadzić i do tego zderzaki chrom i cult style :D

raven - 5 Lut 2007, 17:55

troche fot ktore porobilem dzisiaj dodam ze fiesta juz jezdzi i ze sam poskladalem wszystko do kupy... znaczy sie rozrzad i cala reszte pierdow




jak widac na fotach tyl wybebeszony co daje mi 0,00001s przy starcie spod swiatel ale jest przynajmniej fajna zabawa w zakretach na autodromie w zg bo dupa lekka i latwo mozna bokami polatac dodam jeszcze tylko ze na fotach stoi na oponkach Toyo proxes t1r ktore niby wszyscy chwala a ja co do nich mam mieszane uczucia

aurel - 5 Lut 2007, 18:50

hm co sie staóo z rejestracja nie da sie jej przykrecic w jej własciwym miejscu ;/ ;/ ??
a co do opon to jakie masz załozone?? ja jezdziłęm an toyo i masakra nic sie wogóle nie trzymaja drogi tak samo jak obojetnie jakie pirelli.A załozyłem klebera hyrdaxera i auto ucichło i zaczeło sie prowadzic sytuacja ma sie tak samo na michelinie ;) daj jej felgi ATS UFO i niska 13" i obniz jeszcze dardziej i tak jak moj przedmówca pisał na cult ja ew klateczka polerowana w srodku i tyle :D :D

Bit1 - 5 Lut 2007, 19:01

Przepiękny klasik hooray
brawo dla właściciela :brawo:

Laskosz - 5 Lut 2007, 19:33

Niestety musze Cie troche zmartwić, to nie przez większy silnik auto Ci jak to mówisz ciężko sie jeździ to wina zawieszenia, Jamex to sprężyny obniżające a nie utwardzające :) od czego masz skrzynie (jaka pojemność) ? bo sam się też powoli będe przymierzał,
Drugie moje "ale" dotyczy blachy, pod maską nie wygląda to za ciekawie, pas przedi, maska, a to tylko zdjęcie gdzie auto wygląda lepiej niż na żywo. Czekam na rozwój wydarzeń :) mam nadzieje jednak że auto nie będzie używane w sporcie a jedynie do zabawy 8)

xr2fun - 5 Lut 2007, 20:38

Całkiem ładny projekt. Do pełnego delektowania brakuje trochę dopieszczenia:
1. Blacharka przód (Laskosz już napisał) masz dziurę w błotniku od środka
2. Pas szelkowy-mocowanie ramieniowe na taką klamrę to samobójstwo w fajnym aucie.
3. To, że tył zamiata - sprawdź zawieszenie bo tak być nie powinno.
Na koniec - u mnie masz :brawo: za odwagę i dużo pracy przy klasyku, którego jeszcze wiele osób nie doceniło!!!

Mati_99 - 14 Lut 2007, 10:21

Mm.. bardzo mi sie podoba Twoja mk1-ka. Tylko dpieścić ją pod względem blacharki ;) Ale wszystko wiąże się z $ niestety.
Ode mnie masz :brawo: :)
Pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group