|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK4] Czy wtryski z Mondeo 1.8TD pasują do Fiesty 1.8D
Misior - 31 Sty 2007, 12:18 Temat postu: [MK4] Czy wtryski z Mondeo 1.8TD pasują do Fiesty 1.8D Witam. ponieważ są to zbliżone konstrukcje chciałem dowiedzieć się czy wtryskiwacze z mondeo 1.8TD 1994 podejdą do fiesty 1.8D 1997
Dzięki za wszelką pomoc
diodalodz - 31 Sty 2007, 13:16
z tego co widze maja inne pompy wtryskowe . Wiec raczej nie sądze . Trzeba by rozebrać i wyjąć końcówki wtrysków i zobaczyć na oznaczenia czy sa identyczne . W dieslu nie jest tak prosto wtryskiwacz musi mieć dwa ważne parametry ciśnienie otwarcia i kształt rozpylania . Nie znam się na tyle by powiedzieć czy turbo ma inne czy nie . A w katalogu na temat mondeo mam pusto .
Fordon - 31 Sty 2007, 16:19
Silnik to ta sama konstrukcja a Ford nie pokwapil si enawet o odprezanie silnika... jednak mondeo 1994r ma inne wtryski a niezeli twoj diesel... zapewne masz na kapie zaworowej wypisane Endura D... do tego musisz wiedziec czy masz uklad Lucas czy Bosch i czy mondeo ma Uklad Lucas czy Bosch... bo nie da rady tak zrobic ze uklad Lucas bedzie ci Gadac na Bosch-u...
Speedo - 13 Lut 2007, 09:57
Fordon napisał/a: | zapewne masz na kapie zaworowej wypisane Endura D |
94 nie miało na klapie "Endura D" dopiero mk2 czyli +/- od 1997, mk1 miało na pokrywie "1.8 TD"
Fordon - 13 Lut 2007, 10:45
Kolego zerknij w model i rocznik auta, ktorym porusza sie Misior i na 97r wolnossace diesle byl juz z kapa Endura D turbo gnojki mialmy Endura DE... wczesniejsze wersje zwykly napis 1.8Diesel, nie zaleznie czy wolnossak czy turbo.
Speedo - 14 Lut 2007, 12:41
no zgadza sie, kolega Misior ma auto z 97 to ma "endure" na kapie, myslalem ze piszesz o tym mondeo z 94 bo z tresci jednoznacznie nie wynikalo (dla mnie)
Fordon - 14 Lut 2007, 13:05
Speedo napisał/a: | no zgadza sie, kolega Misior ma auto z 97 to ma "endure" na kapie, myslalem ze piszesz o tym mondeo z 94 bo z tresci jednoznacznie nie wynikalo (dla mnie) |