Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Ciężko obracające się koło po wymianie szczęk

wolek1100 - 24 Sty 2007, 22:41
Temat postu: [MK3] Ciężko obracające się koło po wymianie szczęk
Wczoraj wymieniłem szczęku hamulcowe i linkę od recznego i prawe tylne koło gdy samochód był w powietzu bez problemu się obracało zaś lewe tylne strasznie ciężko chodziło..powiedziano mi że tak ma byc a szczęki mają się ułożyc...i że sie dotrą, dodam że wszystko zostało założone poprawnie...czy długo może trwac docieranie?bo ciężko mi się jedzie...i jeszcze jedno...jak zakładałem prawe tylne szczęki to wylał mi sę płyn hamulcowy i musiałem go odpowietrzać...jakotako odpowietrzyłem ale dalej niejest to co było a gdy hamuje to mnie ściąga w prawo...czy muszę sprawdzić wszystkie koła czy tylko jeszcze raz to prawe tylne i przednie lewe?bo żekomo to ten jeden z obiegów.
Pozdrawiam

tymin - 24 Sty 2007, 23:42

Na twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie , czy w lewym tyle tłoczki swobodnie przesuwają się w cylinderku . Jest możliwość , że są zardzewiałe i po prostu po hamowaniu nie cofają się o te dziesiąte części milimetra tylko cały czas dociskają szczęki do bębna. Jeśli by tak było kup cylinderek z tłoczkami (ok. 35 zł) i wymień. Jest też możliwe (doświadczyłem tego na sobie) ,że linka w pancerzu po lewej stronie nie odbija po spuszczeniu ręcznego - miałem identyczną historię - nowa linka , lewy tył .
matisl - 26 Sty 2007, 21:19

sprawdź samoregulatory. Pewnie zapieczone
MARIUSZ.B - 26 Sty 2007, 23:57

Wskazane też jest zedżeć rant na bębnach (jeśli był).
matisl - 28 Sty 2007, 00:25

to już lepiej przetoczyć bębny, bo nigdy się prościutko nie zedrą :-/
MARIUSZ.B - 28 Sty 2007, 00:43

Do przetoczenia trzeba mieć sprzęt albo trzeba to komuś zlecić, sam rant można zedrzeć samemu diaxem. Chodzi tylko o łatwiejsze zakładanie i ściąganie bębna. Jednak przetoczenie byłoby najlepszym rozwiązaniem.
diodalodz - 28 Sty 2007, 01:26

hm w mk3 jest tylko 1 mm dopuszczalnego zużycia nie ma za bardzo co i z czego toczyć :) . Ranty ok można :)
Krzycholas - 28 Sty 2007, 21:19

Co do nierówności hamownia miałem też problem na początku. Ściągało mi w jedną stronę. Po jednym dniu jest ok. Trzeba dać czas na ułożenie okładzin i u jednych to dzień u innych 3 dni. Ale fakt jak długo to się utrzymuje to problem. Co do rantów to kiedyś mając cieniasa raz przetaczalem raz nie i nie odczułem różnicy więc dałem sobie z tym spokój. Ale jak jest duży to znaczy że czas na nowy bęben.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group