|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Mocniejsza fiesta 1.3
wolek1100 - 20 Sty 2007, 23:20 Temat postu: Mocniejsza fiesta 1.3 Czy jest jakakolwek możliwość...lub co można zrobić z fiestka 1.3 żeby była troszeczke mocniejsza?Niemówie tu o drastycznych przeróbkach czy o przyśpieszeniach rzędu 10s do 100 ani o 200KM,bo samochody te niesą do tego stworzone a silniki niesą pierwszą nowością lecz o niewielkich bajerkach pomniejszajacych czas do setki o 2 może góra 3 sekundy...jak narazie robie około 15,5s do 100 i myślę że jak na silnik 12letni niejest to źle.....ale może troszkę lepiej:)
Pozdro
odyniec - 20 Sty 2007, 23:32
stożek zrób.
Tommur - 20 Sty 2007, 23:34
I zamontuj duuuży czerwony przycisk (dodaje 10 KM)
deejay - 20 Sty 2007, 23:48
Proste sprzedaj tą a kup sobie 1.4 CVH .
wolek1100 - 21 Sty 2007, 00:33
Drugi i trzeci "tuning" jest akurat drastyczny:/
Pozdro
LOY - 21 Sty 2007, 02:14 Temat postu: Re: Mocniejsza fiesta 1.3
wolek1100 napisał/a: | Czy jest jakakolwek możliwość...lub co można zrobić z fiestka 1.3 żeby była troszeczke mocniejsza? |
tak duuuzo czytaj nasze forum ...fiesta nie będzie szybsza ale pytania bedziesz miał lepsze
KacpeRS - 21 Sty 2007, 03:23
nawet o to nie pytaj bo jak zwykle dostaniesz od więkiszości odpowiedź ISTNIEJE OPCJA SZUKAJ albo kup sobie mocniejszy silnik bo 1.3 to gówno i nic z tego nie wyciągniesz, że się nie opłaca. od siebie powiem ci tyle jak masz pieniądze to sprawdź kompresje, jeśli będzie dobra to spradź w jakim stanie jest rozrząd ( bo to najszybciej się zużywa tzn wałek i klawiatóra) i zainwestuj w naprawe doprowadź ten silnik do jak najlebszego stanu nie baw się w swapy bo do tego albo trzba mieć bardzo dobre zaplecze albo dużo kasiory. Zdejmij kolektor ssący i porównaj sobie otwory w głowicy i w tym kolektorze jest różnica około 5 mm kolektor jest aluminiowy więc powiększ w nim otwory to tak na początek.
Danio - 22 Sty 2007, 00:33
jest jeszcze taki sposób - nic przy nim nie rób i odkładaj sobie fundusze (te silniki dużo wytrzymują i nie trzeba sie z nimi specjalnie pieścić ) a później albo kup inny silnik albo zmień autko (np fiesta 1,6 lub 1,8)...pamiętaj że zanim zaczniesz modzić z silnikami (mowa o swapie) to przygotuj budę , hample i zawias
moje odczucia są takie że ten silniczek jest ideał dla autka miejskiego do codziennej jazdy (1,1 to porażka) i nie ma co robić z niego bolida bo koszty straszne a efekt mizerny
na przyszłość użyj opcji SZUKAJ to będziesz więdział wiecej zanim napiszesz posta z takim pytaniem
pozdrawiam
Żółwik Tuptuś - 22 Sty 2007, 09:17
KacpeRS napisał/a: | nawet o to nie pytaj bo jak zwykle dostaniesz od więkiszości odpowiedź ISTNIEJE OPCJA SZUKAJ . |
Tyyy nie gadaj . Byłeś tu już kiedyś
KacpeRS napisał/a: | albo kup sobie mocniejszy silnik bo 1.3 to gówno i nic z tego nie wyciągniesz, że się nie opłaca. od siebie powiem ci tyle jak masz pieniądze to sprawdź kompresje, jeśli będzie dobra to spradź w jakim stanie jest rozrząd ( bo to najszybciej się zużywa tzn wałek i klawiatóra) i zainwestuj w naprawe doprowadź ten silnik do jak najlebszego stanu nie baw się w swapy bo do tego albo trzba mieć bardzo dobre zaplecze albo dużo kasiory. Zdejmij kolektor ssący i porównaj sobie otwory w głowicy i w tym kolektorze jest różnica około 5 mm kolektor jest aluminiowy więc powiększ w nim otwory to tak na początek. |
pseudotechniczny bełkot na dodatek pisany nie po polsku i nic nie wnoszący do tematu .
Autorze wątku - najbliższa ideału jest odpowiedź Danio więc do niej postaraj sie zastosować , a w archiwum poszukaj tematów których twój jest wierną kopią , zostawiłem je tam nie dlatego że wnaszą coś do rasowania 1.3 ale dlatego że wyjaśniają łopatologicznie dlaczego tego nie robić ( w naszych warunkach )
|
|