Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - Jak myślicie co to może być ??

QBOSS - 11 Gru 2006, 11:23
Temat postu: Jak myślicie co to może być ??
No właśnie jak myślicie czego to wina ?? jak daje kierunkowskaz w prawo to słychać szybkie tykanie ale nie ma kierunków ,trzeba kilka razy machnąć w prawo żeby zadziałało , efekt jest identyczny jak by jedna żarówka była spalona i przełącznik wtedy zapierdziela szybko z tym że tutaj żadna z żarówek nie świeci , jak daje w lewo to jest wszystko ok , to wina przełącznika czy może coś głębiej ??
Jareczek - 11 Gru 2006, 14:03

Prawdopodobnie przepaliła ci się jedna ze ścieżek - miałem to samo. Rozbierasz przełącznik, lecisz miernikiem albo wzrokowo po ścieżkach i lutujesz kabelek na przepalonej ściezce i powinno chodzić.


PS. Uważaj przy rozbieraniu, bo moga sie wysypać plastiki :-P

Brook - 11 Gru 2006, 14:17

Na bank przełącznik zespolony :-P

Miałam to samo :!: a przy rozbieraniu uważaj na sprężynkę i włącznik awaryjnych..... 8)

QBOSS - 11 Gru 2006, 18:02

No dobra ale jak rozebrać ?? To są przecież nity rozgiąć rozegnę ale potem jak złożyć ??


diodalodz - 11 Gru 2006, 21:47

ostre wiertełko i musisz delikatnie skaleczyć nit , Tak zeby sie rozpadł . Potem proponuje blachowkręty dobrać jakieś . delikatne nity miedziane/mosiężne.
Usterki szukaj w lewej stronie przełącznika beda takie srebrne ścieżki . Czsami wyciera się złącze w dźwigni . Jak rozbierzesz wszystko umyj alkoholem jakimś i weź lutownice i delikatnie połóż warstwe cyny .

szynszyl - 13 Gru 2006, 11:27

nie wiem co ja mam za zespolony, ale zero śrub i nitów.. :D a trzyma sie sam od siebie bo ma zatrzaski...
awaryjne są banalne do złożenia. wciskamy przełącznik bolec-pręcik lata luźnao, wciskamy -
bolec jest zahaczony :twisted: i tak na przemian..

KacpeRS - 15 Gru 2006, 15:07

jak to rozłożysz to przeczyść styki bo napewno się ponadpalały a swoją drogą to ja to mam na zatrzaski
QBOSS - 16 Gru 2006, 18:40

No i zrobiłem ten przełącznik , rzeczywiście była to wina styków :) Może nie były po nadpalane ale mocno zaśniedziałe ,przeczyściłem i działa jak ulał a przełącznik poskręcałem na małe śrubki :) wygląda jak by było oryginalnie :D
diodalodz - 16 Gru 2006, 22:42

i oto chodzi i oto chodzi :) mowiłem ze nie jest groźny , ja dzisiaj miałem komputer MFA z golfa i niestety poległem :(
SirCortez - 31 Lip 2007, 16:47

Witam wszystkich, aby nie zakladac kolejnego tematu o tym samym.. wiec napisze tutaj.. mialem rowniez te same objawy, tzn przy wlaczaniu prawego kierunku tykanie bylo bardzo szybkie+brak kierunku (zarowka) a lewy normalnie.. znajomy powiedzial, ze moze byc to wina przerywacza, wiec udalem sie do sklepu i za 17zl nabylem nowy.. po zalozeniu, okazalo sie, ze tykanie przy prawym juz jest normalne, lecz dalej nie swieca zarowki.. czy to dalej moze byc wina przypalenia sciezki? za nowy przelacznik w sklepie rzucono mi 470 zl +40zl wymiana.. uzywka z allegro max 120zl.. wolalbym zostac przy moim szczerze mowiac :( caly czas mam nadzieje, ze to jednak kwestia przylutowania kabelku lub przeczyszczenia blaszki..
szynszyl - 31 Lip 2007, 18:17

skoro tyka normalnie to znaczy że zespolony uruchomił przerywacz.
tylko dziwne że nie miga dalej szybko, skoro nie świca żarówki. podejrzewam że nalezy sprawdzic żarówki, przeczyścić masy - zwłaszcza w tylnej klapie. (jak nie masz nadkoli z przodu to ta operacja jest w pare minut. acha.. ja bym zarówki na oko nie oceniał.. podminiaj za jakąś pewną

diodalodz - 31 Lip 2007, 22:54

jeśli nie miga cała strona to trzeba zobaczyć jak jest na awaryjnych i dalej myśleć.
SirCortez - 1 Sie 2007, 15:23

na awaryjnych swieca wszystkie.. po wymianie przerywacza, wszystko wyglada ok, tzn ustalo te cholerne szybkie stukanie.. tylko ze dalej migacz prawy (tylni i przedni) nie swieca :/ na allegro jest dosc duzy wybor przelacznikow zespolonych i mysle zeby zakupic sobie jeden..
SirCortez - 1 Sie 2007, 22:42

czy przelacznik z mk4 bedzie pasowac do mk3? czy jednak jest jakas tam roznica..?
diodalodz - 1 Sie 2007, 23:30

z tego co wiem to są inne ale moge się mylić . Jeśli na awaryjnych jest ok to na 100 % przełącznik zespolony . A przerywacz tyka dobrze bo jest lipny i cię nie poinformuje o spalonej żarówce . wsadź ten stary co był .
Staffu - 4 Wrz 2007, 08:53

Witam pozwole sobie troche odświeżyć temat otóż wczoraj w czasie deszczu chciałem włączyć tylną wycieraczke i okazało sie że coś sie pochrzaniło w dżwigni to znaczy pociągając ją do siebie nie czuć żadnego pstryknięcia jak dotychczas i nie działa abi wycieraczka, ani spryskiwacz ;-( Czy da sie coś z tym zrobić ? co sie mogło stać wogóle, z poprzednich postów wiem już że da sie to ustroistwo rozebrać i w wolnej chwili tak zrobie ,ale może miał ktoś podobny przypadek i wie jak to naprawić?
Pozdro.

[ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 14:53 ]
Problem rozwiązany wyłącznik rozebrany, diagnoza: złamane cięgno od wycieraczek , ostatnio fiestą jeździła mamuśka, więc pomimo że sie nie przyznaje to sprawa jest jasna. Rozwiązanie problemu: DISTAL klei dwu składnikowy ,trzyma po chu..... a jak działa zaraz ide podłączyć.
Pozdro...

Staszku - 21 Maj 2008, 16:41

pozwolę sobie odgrzać temat: przerywacz tyka 2x szybciej niż normalnie i.... wszystkie kierunki działają (z lewej normalnie, z prawej 2x szybciej) *_^ rozbierać przełącznik czy darować sobie i na początek sprawdzić coś innego?
pzdr


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group