|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa - jak zabezpieczyć pogięte progi?
madek - 5 Paź 2006, 23:48 Temat postu: jak zabezpieczyć pogięte progi? Zima sie zbliza wiec trzeba zadbac o podwodzie fiestki. Wszystko mam ładnie zabezpieczone ale niestety na obu progach na dlugosci 10 cm mam powyginany rant od podnosnika i powoli chwyta sie go rdza...
Ma ktos jakies rady co z tym zrobic?
Sprobuje to jakos naprostowac, dokładnie wyczyszcze i co dalej ? Polakierowac (z podkładem), czy lepiej psiknac "barankiem" lub czyms podobnym?
LOY - 6 Paź 2006, 00:33
najpierw sklep żeby w miare było jak wcześniej ..potem wyczyść z rdzy najlepiej szczotką druciana na szlifierce lub wiertarce..potem na wrzerki preparat trawiący rdzę n.p brunox (pamietać zeby nie maczac pędzla w butelce ze srodkiem ) odlać nieco wczesniej w jakis słoiczek...potem jak wyschnie odtłusć ...benzyną ekstrakcyjna ...zagruntuj ..sprayem lub gruntem pedzlem z puszki ..a potem kolor..i już . Baranek sobie daruj ..pod barankiem rdza lubi szalec ..a nic nie widac .
Toooommmmi - 6 Paź 2006, 15:09
Podepne sie pod temacik. Mam troche rdzy przy nadkolu i jak palcem przejade, to czuje takie wgłębienie już. I jak mam to zrobić? najpierw zeszlifować rdze, potem położyc środek na rdze (widziałem taką ala farbe na rdze) i co dalej? Potem szpachal do wyrównania nadkola, podkład i kolor, czy przed szpachlą podkład? Tylko o to mi chodzi Loy na pewno mi pomorze
LOY - 6 Paź 2006, 15:46
Toooommmmi napisał/a: | szpachal do wyrównania nadkola, podkład i kolor, czy przed szpachlą podkład? Tylko o to mi chodzi Loy na pewno mi pomorze |
nie ząłujcie podkładu (gruntu) gruntujcie pod szpachle ..pod żywicę itd. Szpachlówka jest porowata i chłonie wilgoć ..niezabezpieczona sprzyja korozji ...więc pod szpachlówkę grunt i na szpachlówke grunt .
Piter - 15 Paź 2006, 21:30
A rdza i tak przywita się z tobą na wiosnę.
Oczywiście to wszystko dobrze i prawda ale są to tylko środki zaradcze na małe ogniska korozji opózniające to co i tak się stanie.
Wcześniej czy pózniej trzeba będzie założyć reperatury.
Acha i jak już naprawisz te błotniki to sobie nadkola załóż.
A pytanie: Czy po założeniu nadkoli smarować je jeszcze jakimś środkiem zabezpieczającym?
Jak zakładać?
|
|