|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI
OLAXR2 - 28 Lip 2006, 21:17 Temat postu: POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI Witam!
Mam problem z moją fieścinką a dokładnie od momentu wyjazdu od mechanika gdzie robione było zawieszenie z wymianą tłumika i inne pierduły które raczej nie mają związku z tym , że samochód od tego momentu mi co kawałek gasnie a najczęściej jak zwalniam czy hamuję do tego doszło jeszcze dławienie tz najczęsciej zmieniając bieg dusi się i nie ma mocy(nie przyspiesza) po chwili zaskakuje i zaczyna normalnie jechać
Pojechałam na komputer który nie wykazał błędów a mechanik odłączył mi czujnik drogi -chyba tak to się nazywa co oczywiscie nie pomoglo, potem wymienili mi popychacz hydrauliczny co tez nic nie dało a teraz zaczyna im sie nie podobać moja pompa paliwa :(((
pomóżcie zanim wymienią mi cały samochód na nowszy model a ze mnie zrobią blondynkę
Wojtass - 28 Lip 2006, 22:14
Miałem tak gdy zalałem syfiastego paliwa lub gdy wogóle go brakło )
Ale na poważnie, to pompa paliwa faktycznie może to być, jesli nie wytwarza ciśnienia to paliwo wolniej dopłynie do wytrysków, w których też musi być odpowiednie ciśnienie i stąd ta "dziura".
Kiedyś sam jednak tak miałem, mechanik powiedział, że równie prawdopodobne moze to być zajechany rozrząd, co raczej w CVH nie należy do rzadkości.
Jest jeszcze wiele mozliwości, moze wymień filtr paliwa, spróbuj czy tak bedzie bez filtra powietrza... trzeba na żywca zobaczyć.
Pozdrawiam
PumaRST - 29 Lip 2006, 02:04
skoro sie mechanik czepia pompy paliwa to najpierw wymieńcie filtr paliwa bo moze być zmieniany nigdy a w tedy ma prawo być zapchany.
Swoją dfrogą według mnie to jeszli by miało brakowac paliwa w górnym zakresie obrotów jesli by to miała być pompa paliwa.
wyjaśnij jaki czujnik bo nie bardzo rozumiem oczym piszerz. gdzie on jest??
Sedecznei witak kolejną Panią na forum
PS: xr2i w 1990 roku miało silnik 8v a nie 16v jak to napisałaś w profilu
OLAXR2 - 29 Lip 2006, 08:26
Witam!
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za wprowadzenie w błąd z silniczkiem , oczywiście 16 v to wyniosłam z warsztatu gdzie mnie Panowie mechanicy tak poinformowali W dalszym ciagu czekam na rady dotyczace dziwnych zachowań mojej fieścinki
Pozdrawiam
diodalodz - 30 Lip 2006, 01:33
sprawdź rurke od koletora ssącego do serwa czy przypadkiem nigdzie nie pękł i czy wszystkie podciśnienia (rurki) sa podłaczone . Spotkałem sie już 2 razy z taka usterka po "mechanikach" ze uszkadzali rurki od serwa i pojawiały sie cudowne objawy . Przed wyminana pompy trzeba podłączyć manometr pod układ paliwowy i zobaczyc jakie daje ciśnienie na wolnych i wysokich obrotach i gwałtowynch przygazówkach . Po tym bedzie wiadomo czy pompa teoretycznie na postoju jest dobra .
maerik - 31 Lip 2006, 12:18
Mi to pachnie silniczkiem krokowym lub TPSem/CPP (czujnkiem połoczenia przepustnicy).
Jak auto zachowuje się przy odpaleniu? Obroty falują czy utrzymują się po nagrzaniu w granicach 900?
Jedno jest pewne - zmień mechanika na takiego co zna forda.
Aaaa... widze, że juz auto sprzedane ;(
Mam nadziejez ze nie przez tą usterkę
OLAXR2 - 1 Sie 2006, 21:39
Witam!
Autko już sprzedane z usterką oczywiscie znaną nowemu właścicielowi..
A co do usterki do okazła się głowica a dokładnie nieszczelne zawowry.... a do tego doszedł wałek rozrządu... więc porazka :(
szynszyl - 2 Sie 2006, 16:07
temat juz nieaktualny, no nie?
|
|