|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - !!!!!____SMOCZE SPALANIE_____!!!!!
PINISLAV - 31 Maj 2006, 23:02 Temat postu: !!!!!____SMOCZE SPALANIE_____!!!!! Przejrzałem juz chyba dziesiątki postów i mam metlik w głowie z kazdym przeczytanym postem mam coraz wiecej niwiadomych.
Fiestawka moja pali około 12 litrow na setkę co przy pojemności 1,1 jest chyba olbrzymim wynikiem. (jazda mieszna)(po tankowaniu do pełna przejechałem zaledwie 370 km , i stanołem w niezbyt ciekawej okolicy, na szczescie miałem ze sobą karnister)
Z poczatku myslałem ze za ten stan rzeczy odpowiedzialny jest silnik krokowy ,rozebrałem go przeczyscilem ale za wiele to nie pomogło bo fiesta miała skłonnosci do trymania obrotow (po puszzcenieupedału gazu)na poziomie 3500 ,teraz trzyma na 2000, otworzyłem tez ten szit obok krokowca potraktowałem go WD40 ale jak było tak jest .Myśle ze to wina innego urządzenia ,,naczytałem sie o resetowaniu KOMPUERA(i o tej całej śmiesznej procedurze) o sprawdzeniu sondy LAMBDA i o ewentualnej awarii termostatu. i niestety nie moge zlokalizować usterki PROSZE POMOZCIE!!!!!!
Jeszce jedno co mnie doprowadza do szału to bardzo wolne nagrzewanie sie wnetrza samochodu w zimie nie wiem czy to wina nagrzewnicy , termostatu czy jeszce jakis nipodłaczonych kabelkow ...
jezeli to wina nagrzewnicy to jak zdiagnozować usterke i gdzie sie znajduje ta chlerna
nagrzewnica!!!
szynszyl - 31 Maj 2006, 23:05
sadze że masz dwa problemy: sonda i płyn chłodniczy..
zapraszam http://www.fiestaklubpols...p=160472#160472
PINISLAV - 31 Maj 2006, 23:21
Dodam ze taki stan rzeczy trwa juz około roku (od czasu wymiany akumulatora) wczesniej nie miałem okazji tego sprawdzić bo miałem nisprawny wskaznik i do pełna nie zalewałem(ilez to pieniedzy utopiłem w baku nieświadomie:()
Jaro - 1 Cze 2006, 08:19
Witam.
Przeczyść przewody podciśnieniowe, ale tak dokładnie od korka oleju włącznie po kolektor. Przy krokowcu jest śruba którą reguluje się obroty na jałowym, wyreguluj i problem wolnych obrotów zgłowy. Już jakaś oszczędność.
pozdrawiam
PINISLAV - 1 Cze 2006, 09:13
na biegu jałowym jest wszystko wporzadku ok 800 rpm(nie schodzi z obrotow tylko wtedy kiedy przygazuje ,np: depne go do 5500 opadnie po 3 sec do 3000 po 4 do 1200 i po 5 do 800),śrube wkreciłem do oporu a czyściłem ta rurke od korka do filtra powietrza innych nie ruszałem.
[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 16:40 ]
Trapi mnie jeszcze jedna rzecz ,chodzi o moc samochodu na zimnym silniku fieścina chodzi co najmniej jak jak by miła z 15 koni więcej ,jak sie nagrzeje robi sie strasznie mułowata silnik wyje a fieścina rusza jalby holowała przyczepe 2 tonową.Wskazuwka od temp silnika nie dochodzi nawet do połowy przy upalnym dniu i długiej jeżdzie .PYTANIE co to może być,gdzie szukać usterki lub co trzeba wyregulować???
|
|