|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Sprężyny progresywne
Aero - 29 Maj 2006, 16:46 Temat postu: Sprężyny progresywne Witam ,
proszę o pomoc użytkownikow, którzy mają założone do seryjnych amorkow sprężyny, jak w temacie.
Sporo osób odradza mi zakup takich sprężyn, twierdząc, że pogorszą one i tak już słaby komfort fiechy.
Ale skoro są progresywne, to przy malym obciążeniu i niewielkich nierównościach drogi powinny zachowywać się podobnie jak seryjne.
Zależy mi na poprawieniu stabilności auta w zakrętach.
doogi - 29 Maj 2006, 17:03
obnizajace napewno poprawią jazde w zakretach. progresywne jeszcez bardziej.
dziury będą troche bardziej odczuwalne, no i amorki się będą szybciej zużywać.
marcus_87 - 29 Maj 2006, 19:28
jazda w zakretach poprawia sie znaczaco, nie ma nurkowania przy hamowaniu i nie odchyla sie przy ruszaniu. komfort mniejszy ale to kwestia przyzwyczajenia
doogi - 29 Maj 2006, 20:04
http://www.fiestaklubpols...ht=spr%EA%BFyny
http://www.fiestaklubpols...ht=spr%EA%BFyny
http://www.fiestaklubpols...ht=spr%EA%BFyny
http://www.fiestaklubpols...ght=progresywne
http://www.fiestaklubpols...ght=progresywne
mnóstwo tego było.
wystarczy poszukać...
Aero - 29 Maj 2006, 20:07
Aha, dzięki
Co myślicie o tych sprężynach http://moto.allegro.pl/sh...?item=106387406
podejrzewam, ze do mk3 bez problemu będę mógł je założyć...
doogi - 29 Maj 2006, 20:13
http://www.fiestaklubpols...ight=forda+pumy
do mk3 niewiem czy podejda ale mk4 napewno...
szukaj, szukaj, musi być gdzieś na forum...
Fordon - 29 Maj 2006, 20:24
eee ale te springi http://moto.allegro.pl/sh...?item=106387406 nie sa az tak bardzo progres... ja mam i amory i sprezyny progresywne i jest masakra... stalowe felgi wygina na naszych drogach a ze jeszcze dop tego obnia ten zawias to tym bardziej klopotliwy temat...
Pozdrawiam
Qzyn - 29 Maj 2006, 22:58
"ja mam i amory i sprezyny progresywne" - Fordon masz progresywne amory??? Czy zle cie zrozumialem?;)
Fordon - 30 Maj 2006, 18:40
Ja mam caly zestaw Bilstein Progres... a amortyzator ma chyba progresywna harakterystyke pracy... lub inaczej mowiac bardzo krotki skok... co na wiekszych nie rownosciach konczy sie odskakiwaniem jak ping pong...
Pozdrawiam
Qzyn - 31 Maj 2006, 08:06
Kurde wiem cos o tym cholera. Tak maja tez bile B8. Kumpel mial taki w rajdowce i porazka byla. Ja teraz wlozylem bilsteina pucharu fiesty ale gowno tez jest bardzo krotkie i sie boje pierwszych jazd :/ Ale wydaje mi sie ze charakterystyka samego amora jest raczej liniowa a komplet nawe wzial od sprezyn... Ale moge sie mylic
Fordon - 31 Maj 2006, 18:39
Heh nie potwierdzam ani nie zaprzeczam skad taka nazwa... a jesli chodzi o tego typu zawiasy to na codzienan jazde osobiscie nie polecam... zwlaszcza w dieslu bo ma strasznie ciezki silnik... :( nie wiem jak bedzie to w bezyniaku... co ni epowiem ze Piesek to juz w ogole ma kamienie i to jest troszke niebezpieczne bo moze auto sie odbijac od jezdni... mi sie tak stalo przy 150km/h i wylecialem na drugi pas... banghead
Pozdrawiam
Qzyn - 1 Cze 2006, 08:52
Wiem. Sluchaj nawet rajdowe zawiasy, szczegolnie w polsce nie maja jakos bardzo krotkiego skoku ani nie sa jak beton. On musi pracowac a nie skakac. Ale jak sie nie ma co sie lubi... I tak mam nadzieje ze ten moje teraz bedzie lepszy od tego na czym cieszynke jechalismy
adi08 - 3 Cze 2006, 23:28
ja nie mam takich problemów bo ciągle śmigam na starym zawiasie z XR-ki (na szybkich łukach auto tak się kładzie na bok że opony obcierają o nadkola) ... ciągle myśle nad kupnem czegoś innego ale albo cena jest kosmiczna albo nie ma do mk2... są niby JAMEXY których cena jest zachęcająca ale nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jak one ise sprawują :?
Qzyn - 4 Cze 2006, 10:42
Adi,hmmm nosa to sportowesprezynkipowoiedzmy klasy sredniej- wg ,mnie spokojnie by ci wystarczyly, ale podstawa jest i tak amortyzator :/
|
|