|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3
Kamias - 5 Kwi 2006, 13:17 Temat postu: [MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3 Witam! Od pewnego czasu moja Fiesta w czasie jazdy na benzynie szarpie, dopiero przy najwyższych obrotach zaczyna ciagnąc OK. Poza tym na jałowym biegu obroty spadają i silnik gasnie. Natomiast po dodaniu gazu czasami obroty podnoszą się i nie spadają. Przy jezdzie na LPG objawów takich nie ma, wręcz przeciwnie - wszystko pracuje super! Wystarczy po odpaleniu na benzynie dodac gazu i jak silnik przełączy się na gaz to wszystko wraca do normy. Wcześniej myślałem, ze to z powodu niskich temperatur ale teraz juz wiem, ze cos jest nie tak. Jesli ktos z was miał cos podobnego to z góry dzieki za pomoc! Pozdrawiam!
szynszyl - 5 Kwi 2006, 15:00
nowa pompa paliwa i bedzie ok...
granadziarz - 6 Kwi 2006, 11:56
jak do tego przydymia na czarno, to będzie MAP sensor, a zwylke wężyk między kolektorem a MAPem
Kamias - 13 Kwi 2006, 12:27 Temat postu: Po rozgrzaniu pracuje normalnie.... Witam! Chce tylko dodać, ze ostatnio jechałem dłużej na benzynie i po dłuższym odcinku (po rozgrzaniu) silnik zaczął pracować normlanie....
ventillo - 13 Kwi 2006, 12:56
Mam to samo Nie wiem co to jest, ale nie przeszkadza mi to
domin1 - 13 Kwi 2006, 22:30
a ja wiem co to jest bo właśnie z tym skończyłem walczyć.wymieniłem czujnik temperatu ry silnika co sygnał z niego pobiera komputer.znajduje sie on u dołu kolektora ssacego po wymianie i zresetowaniu kompa .auto na paliwie chodzi tak samo dobrze jak na gazie
Kamias - 14 Kwi 2006, 08:33 Temat postu: Dam radę sam wymienić? Witam! Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi! Mam prośbę - czy mógłbyś w miarę obrazowo opisać mi gdzie jest ten czujnik i czy ewentualnie można go samemu wymienić? Pozdrawiam!!
jackrzec - 14 Kwi 2006, 08:36
Kamias napisał/a: | czy mógłbyś w miarę obrazowo opisać mi gdzie jest ten czujnik i czy ewentualnie można go samemu wymienić? |
domin1 napisał/a: | znajduje sie on u dołu kolektora ssacego po wymianie... |
Przeciez napisał! Dokładnie jest z tyłu silnika pod kolektorem dolotowym wkręcony w blok silnika i ma dwa przewody. Wymiana polega na wykręceniu starego i wkręceniu nowego. Co tu mozna więcej napisac?!
Kamias - 14 Kwi 2006, 09:25 Temat postu: Dzięki! OK! Nie irytuj się. Teraz już wiem dokładnie o co chodzi. Dzięki za pomoc i Wesołych Świąt!
|
|