|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - 1.6 CVH 300hp
doogi - 4 Lut 2006, 13:39 Temat postu: 1.6 CVH 300hp a tutaj starcie z evo VIII w specyfikacji okolo 340koni
http://video.google.com/v...&q=escort+turbo
pamietajcie ze evo ma 4x4 ;]
specyfikacja escorta...
1600 CVH
Farndon H section Steel Rods
Ross Racing Forged Pistons
Low Compression
Omex 710 Engine Management
Cosworth 403 Grey Injectors
2wd Cosworth Fuel Pump
3 Bar MAP Sensor
4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold
ALS Valve
FRST Coil Pack
Ford Motorsport Plugs
Ford Motorsport Ignition Leads
Greddy Electronic Boost Controller
Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet
GRS Evo 4 Intercooler
GRS Alloy Radiator
Electronic Independantly Controlled Twin Fans
Mocal 19 Row Oil Cooler
Baffled Sump
Modified Oil Pick- Up
APT Custom Made Exhaust Downpipe
3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe
Top End;
Fully Worked Head
APT Custom Cam
Double Valve Springs
Solid Lifters
Piper Vernier Pulley Wheel
text po angielsku.
w escorcie rst wyszło 313 koni
ktoś moze na polski przetlumaczyc ??
PumaRST - 4 Lut 2006, 14:11
Farndon H section Steel Rods - stalowe Korbowody (dziekujemy xr2fun)
Ross Racing Forged Pistons - Ross Racing kute tłoki
Low Compression - niskiej kompresji (odpreżające tłoki)
Omex 710 Engine Management - Omnix 710 sterownik silnika ECU
Cosworth 403 Grey Injectors - Cosworth 403 szare wtryski
2wd Cosworth Fuel Pump - 2wd Cosworth pompa paliwowa (stara sierra).
3 Bar MAP Sensor - Mapsensor o wydajności 3 barów (dokładnie czyta sygnały do 3 barów)
4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold - 4x4 Cosworth przepustnica zamontowana na kolektor ssący z mechanicznego wtrysku (xr3i/rst MK3/MK4)
FRST Coil Pack - chyba chodzi o cefke zapłonową z FRST
ALS Valve - zawory ALS
Ford Motorsport Plugs - świece Motorsport
Ford Motorsport Ignition Leads - Kable MS
Greddy Electronic Boost Controller - Greddy Elektroniczny kontroler doładowania
Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet - Graham Goode Racing Monster filtr powietrza K&N i trąbka (pewnie chodzi o zasys powietrza)
GRS Evo 4 Intercooler - GRST Evo intercooler
GRS Alloy Radiator - GRS ALLOY chłodnica
Electronic Independantly Controlled Twin Fans - 2 wentylatory elektryczne, sterowane niezależnie
Mocal 19 Row Oil Cooler - Mocal 19 rzędowa chłodnica oleju
Baffled Sump - .... Miska olejowa (nie wiem co to Baffled)
Modified Oil Pick- Up - zmodyfikowany olejowy smok może (pick-kilof)
APT Custom Made Exhaust Downpipe - APT seryjny downpipe wydechu (pierwszy odcinek coś jak portki w N/A)
3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe - 3 calowy wydech Mongoose z 4 calową końcówką
Fully Worked Head - kompletnie zrobiona głowica (chodzi o kanały, komore spalani itd)
APT Custom Cam - APT seryjny wałek
Double Valve Springs - podwujne sprężyny zaworowe
Solid Lifters - mechaniczne popychacze
Piper Vernier Pulley Wheel -Pipercams rególowane koło rozrządu
PS: skąd wiesz że ten escort z filmu ma 340KM?? Daj linke czy cóś bo widziałem ten film już.
_-MoKrY-_ - 4 Lut 2006, 14:17
ehh, ubiegłes mnie też konczylem swoje wypociny z tlumaczenia i na wszelki wypadek odswierzylem, no i prosze juz jest
tego pierwszego też nie zakumałem,
xr2fun - 4 Lut 2006, 14:19
Stalowe korbowody - można za tą kwotę kupić auto!
PumaRST - 4 Lut 2006, 14:20
no to jest odpowiedź dziekujemy. natomiast faktycznie za takiego moda można kupić fajne auto ale w angli to inne realia.
doogi - 4 Lut 2006, 14:26
to z forum www.streetracing.pl
pisało ze evo w specyfikacji 340 koni 4x4, a escort 313 HP
djpleban - 4 Lut 2006, 17:10
8| :yyy: 8| :yyy: 8| :yyy:
O W DUPĘ........
Już widzę miny dresów w M3 jak by moja Fiestka miała tyle mocy... i jak bym takiego na światłach odstawił........
doogi - 4 Lut 2006, 17:53
mowiąc takimi kategoriami to nie byloby duzo aut w polsce ktore by objechały fieste z +300km ;]
Bad_Boy__Zabrze - 5 Lut 2006, 21:53
troche z innej polki widzial ktos ile on zamykal na liczniku nim sie skonczyl ??
PumaRST - 5 Lut 2006, 21:59
160 mil, czyli około 260KM/H
doogi - 5 Lut 2006, 22:07
jeszce zmieniał bieg gdy konczył sie licznik
na 1/4 by przegrał, ale na odcinku kilometrowym to sami widzimy co z evo
Bad_Boy__Zabrze - 5 Lut 2006, 22:34
na 1/4 by przegral bo troche spalil poczatek. ale mimo wszystko z ta supra by mial problem http://video.google.com/v...11&q=1%2F4+mile
Fordon - 6 Lut 2006, 07:06
po pierwsze opjemnosc silnika robi swoje a do tego mozliwosci rozbudowy takiej jednostkim na dodatek zauwaz ze koles zapitala na torze dla dragsterow na Slickach...A nasza Supra na zwyklej plycie lotniska i slickach kreci bez problemu ET=11.73 ET+RT=12.05 aha ta Supra z linku miala by problem ze Skyline-m
w serii 0-100-4.02 0-200-9.25 0-300-19.55 na zwyklych ulicznych oponach...
doogi - 6 Lut 2006, 07:10
skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek...
Fordon - 6 Lut 2006, 07:24
Gebal napisał/a: | skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek... |
To teraz zdejmij z toyoty slicki... ciekawy efekt byl by... bo Skyline GTR-R34 jest na standartowym silniku RB26 i najzyklejszych oponach, no i naped 4x4... a supra RWD i na zwyklym ogumieniu moze tylko popatrzec jak skaj znika jej sprzed noska...
doogi - 6 Lut 2006, 07:27
no poklociłbym sie ale skoro tak twierdzisz to spoko ;]
wierze ;]
ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina
tyle co maluch do fiesty
Fordon - 6 Lut 2006, 07:35
Gebal napisał/a: | ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina
tyle co maluch do fiesty |
Wlasnie ze Supra ma silnik 3.0 Turbo 24V lub 3.0Bi-Turbo 24V a Slyline 2.5Turbo i 2.6Turbo...
Jakies pytanka...
Odnosnie Escorta... nie wiadomo jak ma zestopniowana skrzynie i dla tego mogl wyjsc tak start...
Qzyn - 6 Lut 2006, 08:24
Kurde a wracajac do tematu to mam jedna prosbe. Mimo mojej wielkiej sympatii do Escortow a jeszcze wiekszej do fiest, nie robcie prosze profanacji porownujac je z EVO, podpalajac sie ogladajac takie filmiki. Przeciez widzicie ze ten escort doszedl lancera tam dzie zwyczajnie konczy sie mu V-max, czyli w okolicach 250km/h. Do tej predkosci lancek odchodził tak jakby essi szedl na 3 garach hieheiheieh. Jesli chca porownywac to niech dlubna i lancka i puszcza go w okolice 280km/h. Bo zupelnie pomijam kwestie hamowania czy zakretow. Jesli do pokonania byloby okraenie toru to pewnie roznica wynosilaby z pol minut :D:D No dobra troche przesadzilem ale pewnie bylem blisko.
Co do porownania innych skylineow i supr sie nie wypowiadam bo temat wyscigow na 400m jest mi obcy. Chcialem tylko napisac odnosnie tego nadforda Pewnie wywolam burze, ale prosze sie na mnie nie wkurzac tylko podawac konkretne argumenty obalajace to co napisalem.
Pozdro
PumaRST - 6 Lut 2006, 09:53
Qzyn nie do kończa z tą predkością bo Escort zaczoł sie napędzać przy okolicach 200KM/H i około 210 sie zrównał z tym EVO. Jeszcze na końcu 4 biegu. Tak czy inaczej escort ma 313KM a Evo prawie 400Km i też jest dłubniete. Spraw jest dość prosta, powyżej 200KM/H napęd na 4x4 zaczoł robić na tyle duże opory że mocne FWD był wstanie go odjechać.
Aczkolwiek w każdej formie wyścigów oprócz ze stania od maxymalnej predkości EVO wygra bo różnica technologiczna miedzy oboma autami jest kosmiczna.
Niemniej jednak to co pokazuje ten staruszek zasługuje na szacuneczek
Zobaczcie sobie filmiki na tej stronie a wszczególności polecam 2 fiesty:
1) 4x4 cosworth
2) Zetec Turbo jadący 170mil/H
http://www.fordsport.org....mazingFords.htm
GienekWichura - 11 Lut 2006, 19:50
Z tego co kiedyś wyczytałem na stronce Marca Norrisa to z CVH
jest on w stanie wyciągnąć 350 koni mechanicznych. Tzw. Stage 7
CHyba nikt inny tego nie zrobił.
mark norris motorsport
adi08 - 11 Lut 2006, 20:28
wkońcu to brat Chuck'a Norris'a
odyniec - 16 Lut 2006, 19:31
supra miala 9.81 .... a volvo z poprzedniego tematu 8+ ;]
cetna - 19 Lut 2006, 15:23
Zaczne od tego ze 340 KM to nie prawie 400! A druga sprawa jest taka ze ten lancer nie jest dlubany tylko w serii taki wychodzi!To jest model FQ340! Najmocniejszy w serii ma 400 KM!
PumaRST - 19 Lut 2006, 19:01
cetna napisał/a: | Zaczne od tego ze 340 KM to nie prawie 400! A druga sprawa jest taka ze ten lancer nie jest dlubany tylko w serii taki wychodzi!To jest model FQ340! Najmocniejszy w serii ma 400 KM! |
Po pierwsze to nie jest FQ340!!
A po drugie jaką masz fieste?? bo z opisu sądze że RSt wiec byś sie pochwalił nią!!
Pozdrawiam
marcel20 - 19 Lut 2006, 19:22
PUMA napisał/a: | wiec byś sie pochwalił nią!! |
Zjakaś nowa
doogi - 19 Lut 2006, 19:35
czyzby czerwona z allegro trafila do malopolski ??
moze po krakowie smiga a ja nic niewiem
cetna - 19 Lut 2006, 20:19
Tak tak zgadza sie po Kraku Ale na allegro sam ja wystawilem ale mi sie odwidzialo sprzedawac i tak została
PumaRST - 19 Lut 2006, 20:23
cetna napisał/a: | Tak tak zgadza sie po Kraku Ale na allegro sam ja wystawilem ale mi sie odwidzialo sprzedawac i tak została |
A dokładnie 1,8 Turbo zetec
cetna - 19 Lut 2006, 20:26
Zgadza się Panie PUMA ;-)
Piesek - 19 Lut 2006, 21:56
cetna, masz jakiś wykres z hamowni? Bo chce zobaczyć te 200kucy. A ile do setki to twoje autko ma?
Daras84 - 19 Lut 2006, 21:59
to moze rozwiejemy troche mitow dotyczacych tego auta ze niby dojechana i jezdzi jak zwykłe 1.8
cetna - 19 Lut 2006, 22:08
Noto tak! Teraz funduszy raczej niemam bo sie ucze ale po maturce teraz jak pojde do pracy to wsumie chcialbym jej zrobic regeneracje turbo bo mechanik mówil ze mozna by Ale ze rozjechana to niepowiem bo do 100 jak smigam sam oczywiscie łapie w jakies 6 sekund wiec chyba niejst zle! Ale chcialbym zrobic to turbo i udowodnic paru osobom co to autko potrafi Bo wtedy to juz by latała i mocy powoli zaczyna brakowac
PumaRST - 19 Lut 2006, 22:30
cetna napisał/a: | Noto tak! Teraz funduszy raczej niemam bo sie ucze ale po maturce teraz jak pojde do pracy to wsumie chcialbym jej zrobic regeneracje turbo bo mechanik mówil ze mozna by Ale ze rozjechana to niepowiem bo do 100 jak smigam sam oczywiscie łapie w jakies 6 sekund wiec chyba niejst zle! Ale chcialbym zrobic to turbo i udowodnic paru osobom co to autko potrafi Bo wtedy to juz by latała i mocy powoli zaczyna brakowac |
A jakie masz doładowanie?? Jak odpreżony silnik, jaki układ wtryskowy?? troche szczegułów prosimy.
Piesek - 19 Lut 2006, 22:33
może jakaś fotorelacja z całego zabiegu?
doogi - 19 Lut 2006, 22:56
moze osobny topic
[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 11:27 ]
jak kupowałem fieste miale dzwonic ale uslyszalem na miescie ze te 200 kucy to mit i ze autko sie caly czas psuje wiec myślałem ze nie warto pakować sie w taki coś...
cetna - 20 Lut 2006, 14:02
Jak bede miał troszke wolnego czasu to nowy thema zrobie A co do doladowania to ponoc 0,4 teraz, odprezony przez grubsza uszczelke! Niestety nie mam zadnych fotorelacji z calego zabiegu poniewaz nie ja jestem jej tworca tylko mój znajomy ale czy on ma jakies fotki to tez niewiem! Acha i jeszcze jest załozony piąty wtryskiwacz Ja sie na tym szczeze mówiac jakos super nieznam, ja musze poprostu miec cos pod noga ;-)
[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 15:30 ]
Acha a co do tego ze auto sie psuje caly czas to faktycznie mit! Mialem małe problemy na poczatku ale to bylo zwiazane z tym ze autko bylo troszke zaniedbane jak je kupiłem ale to byly drobnosti i teraz juz jest gitara! A oczywiscie ze 200 KM to ona niema ale w przyblizeniu bo ile ma dokładnie to ja tez niewiem bo nie hamowałem jej! I wsumie szczeze mówiac to mnie nie interesi czy ona ma 150 czy 180 KM bo dla mnie sie liczy zeby dobrze śmigała i spełnia moje oczekiwania
virus2 - 21 Lut 2006, 13:51
Sorry za ot ale czy to czasem nie ty miales zepsute hamluce jak kiedy chcielismy sprawdzic jak to jezdzi pod Mcdonaldem,czerwona fiesta bo tak kiedys tam ogladalem i zastanwim sie czy to twoja??
cetna - 21 Lut 2006, 14:07
No no raz byłem ale na tyle cos mi jeden nie łapał i raz jak mocno zahamowałem to mi ją postawiło bokiem ale jak sie okazalo przyczyna nie byla straszna i zostala usunięta
|
|