Forum FiestaKlubPolska -

Archiwum - R(Si)1800 Darasa

Daras84 - 6 Lis 2005, 22:55
Temat postu: R(Si)1800 Darasa
witam....

od jutra zaczynam prace przy silniczku.... jako ze posiadam 1.8 16V fabrycznie osłabiony do 105 koni i zaczeło brakowac mocy.... zdecydowałem sie odzyskac brakujace 25 koni zabrane przez fabryke.... :twisted:

jako iz ciezko jest dostac potrzebne zamienniki< wałki, komp, przepustnica> po dlugich poszukiwaniach zdecydowałem zakupic cały silnik, zastanawiałem sie na przezuceniam calego silnika ale nie wiem w jakim jest stanie a na slowo sprzedacy tez nie bede liczył. dlatego padlo na przeszczep w/w czesci... poniewaz moj silnik jest w dobrej kondycji i wiem co mam :devil:

postaram sie tu wrzucic opisy i zdjecia dokonanych prac ktore co poniektorym moze pomoga w przyszlosci

pozdrawiam

Daras84 - 7 Lis 2005, 12:23

z racji tego ze mam bardzo mało czasu ktory moge poswiecic Fiescie <praca, dziewczyna wiadomo o co chodzi> dzisiaj udało mi sie tylko przezucic przepustnice .... roznica w wymiarach jest znaczna niemierzyłem dokładnie ale w 105 koni jest ok 40mm. a w 130, 50mm, roznice widac gołym okiem :) po prawej przepustnica z 130....



prepustnica z 105

i z 130

nie robiłem zadnj jazdy porownawczj bo nie ma sensu .... jedna roznica ktora zauwazyłem to silnik <na postoju> tak jakby szybciej wkrecał sie na obroty.

Cioska - 7 Lis 2005, 18:11

Życzę powodzenia w pracach nad silnikiem :yes:
Powiedz tylko jedno, czy obie przepustnice mają taki sam obwód odubowy, czy ta z wersji 105 konnej jest już mniejsza? Czy też dopiero w środku się średnica zmienjsza? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :he:

PumaRST - 7 Lis 2005, 18:11

Witam, i sie ciesze ze zaczynasz przerabiac motore :D
co do różnic w silniku to słyszałem jeszcze o tym ze tłoki są chłodzone olejem w RS1800, takie polewanie pod ciśnieniem tłoka, ale nie jestem pewien czy to jest na prawde.
Tak czy inaczej czekam na efekty :D :D

Pozdrawiam i życze miłej pracy :D

Dynamike - 7 Lis 2005, 18:19

PUMA napisał/a:
Witam, i sie ciesze ze zaczynasz przerabiac motore :D
co do różnic w silniku to słyszałem jeszcze o tym ze tłoki są chłodzone olejem w RS1800, takie polewanie pod ciśnieniem tłoka, ale nie jestem pewien czy to jest na prawde.
Tak czy inaczej czekam na efekty :D :D

Pozdrawiam i życze miłej pracy :D

Tak, zgadza się, tłoki w 130 konnej wersji są chłodzone olejem. :P

PumaRST - 7 Lis 2005, 18:24

Dynamike napisał/a:
PUMA napisał/a:
Witam, i sie ciesze ze zaczynasz przerabiac motore :D
co do różnic w silniku to słyszałem jeszcze o tym ze tłoki są chłodzone olejem w RS1800, takie polewanie pod ciśnieniem tłoka, ale nie jestem pewien czy to jest na prawde.
Tak czy inaczej czekam na efekty :D :D

Pozdrawiam i życze miłej pracy :D

Tak, zgadza się, tłoki w 130 konnej wersji są chłodzone olejem. :P


W takim razie Daras84 proponuje zrobic ten szybki SWAP, a potem rozebrac i przejżeć silnik RS1800 a następnie wsadzic go. Taka mała sugestia odemnie.

Pozdrawiam

SteiN - 7 Lis 2005, 20:06

witam kolege... ja bym raczje zrobil przeszczep calego cilnika:)...

a tak na marginesie jak bys chcial jeszcze zyskac parenascie kucy to polecam odchudzenie walkow, najszybciej i najlepszy sposob na przyrost mocy:)

Lokmen - 7 Lis 2005, 20:22

SteiN napisał/a:
witam kolege... ja bym raczje zrobil przeszczep calego cilnika:)...

a tak na marginesie jak bys chcial jeszcze zyskac parenascie kucy to polecam odchudzenie walkow, najszybciej i najlepszy sposob na przyrost mocy:)

pierwsze słysze - zazwyczaj planuje sie i odchudza koła zamachowe

SteiN - 7 Lis 2005, 20:31

owszem mialem na mysli walki rorzadu :) .. a glowica to przyokazji .. zawsze z silnika 1,8 16 V mozna wyciagnac jakies 155 koni :) ja wlasnie mam taki plan zrobic do wiosny ale jeszcze ciut wiecej wycisnac (bez turbo)
PumaRST - 7 Lis 2005, 20:33

prwdo podobnie chodziło koledze o zmniejszenie bezwładnosci w głowicy (układ rozrządu) ale tak tylko mozna poopsuc sobie silnik,
a co do koła zamachwego to fajt odchudza sie koło zamachowe ale w tedy traci sie moment obrotowy (zmniejsz sie bezwładnosc wału korbowego) a n a seryjnym silniku wzasadzie sie tracji!! jest to fajna rzecz ale przy kompletnie stuningowanym silniku (wałki głowica program itd) do tego trzeba dynamicznie wyważyc cały wał korboy. W seryjnym silniku bezsensu!! (moim zdaniem - oparte na doświadczenu)

Lokmen - 7 Lis 2005, 20:33

ok to splanuj i odchudź wszystko co sie da i pojedź na hamownie a wykres z hamowi pokaż nam na forum
PumaRST - 7 Lis 2005, 20:41

SteiN napisał/a:
owszem mialem na mysli walki rorzadu :) .. a glowica to przyokazji .. zawsze z silnika 1,8 16 V mozna wyciagnac jakies 155 koni :) ja wlasnie mam taki plan zrobic do wiosny ale jeszcze ciut wiecej wycisnac (bez turbo)


nie wiem czym sie zajmujesz jaką masz wiedze na temat sił działajacych w silniku ale troche nie masz pojecia o czym mówisz!!
Jedyny sposób odchódzenia wałków to założenie lżejszych kół rozrządu.

A co do 155KM w silniku RS1800 to wszystko sie da a taka moc to sie robi innym wydechem i dolotem oraz programem!! To nie jest zadne osiągniecie!! (moc silnika - nie na kołach)


Zapamietaj jedną sprawe: silnik w RS1800 to fabrycznie stuningowany silnik 1,8 105KM, i anglicy wyciągają z niego około 160KM (przy założeniu że silnik nie ma byc do remontu co 1000KM).
A jeszcze jedno niby to jest tylko 160KM (ty mówisz o 150 lub wiecej) tylko oni mówią o takiej mocy na kołach nie silnika!!!!! A to zasadnicza różnica.

SteiN - 7 Lis 2005, 20:42

Łokmen napisał/a:
ok to splanuj i odchudź wszystko co sie da i pojedź na hamownie a wykres z hamowi pokaż nam na forum


nierozumiem takiego oburzenia, kolego od 4 lat siedze w klubie tuningowym i znam sporo ludzi co w tym siedza juz od ohoho... ale tu nie o to chodzi kazdy sposob modernizacji silnika ma swoje zalety i wady.. tak samo jak ktos mi mowi ze filtr storzkowy w silniku 1,2 albo 1,4 mu cos daje a myla sie, tak samo niby wyciecie katalizatora tez to jest nieprawda..

Pozdrawiam!

Lokmen - 7 Lis 2005, 20:45

Spokojnie Stein ja sie nie oburzam - jestem tylko ciekawy czy faktycznie tyle wyciągniesz.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70828437 - :)

SteiN - 7 Lis 2005, 20:53

ja sie nie denerwuje :) ...

owszem powinno sie dac. Napewno jak juz zaczne dzialac to bede o wszystkim informowal na bierzaca ale to nienastapi wczesniej niz po zimie :)

Pozdrawiam!

PumaRST - 7 Lis 2005, 20:57

SteiN napisał/a:
ja sie nie denerwuje :) ...

owszem powinno sie dac. Napewno jak juz zaczne dzialac to bede o wszystkim informowal na bierzaca ale to nienastapi wczesniej niz po zimie :)

Pozdrawiam!


Zanim zaczniesz to polecam lektóre http://www.fiestaturbo.com/ tak żeby nikt cię nie zrobił w konia!! Nie wiem czy czytałes moje posty, bo sie przewinęły pomiedzy twoją rozmowe z łokmenen ale mysle ze powinienes :D

SteiN - 7 Lis 2005, 21:05

owszem czytalem :brawo:

co do zrobienia w konia to tym raczej sie nie martiwe bo mam zaufanie do znajomych a dwa osoby ktore beda siedziec nad moim silnikiem to jedna ma najszybszego Leona w Polsce a 2 przygotowuje autka do rajdow :)

ale i tak dziekuje za uwagi, poniewaz napewno bede je bral pod uwage tymbardziej ze forda mam pierwszy raz zawsze jezdzilem autami wloskimi i wiem ze macie wieksze pojecie o tej marce autka niz ja.

:yes: :yes:

PumaRST - 7 Lis 2005, 21:38

A teraz poraz kolejny powiem tą fraze którą co jakiś czas powtarzam:
" jak ci bedzie za mało koni w RS 1800, to wyjmij ten silnik sprzedaj - napewno ktos go kupi - i wsadź 2,0 16v z Mondeo lub Focusa (jest leprzy bo nie ma hydraulicznych popychaczy przezco ma mniejszą bezwładnosc), jest to najtańszy sposób uzyskania wiekszej mocz - wzasadzie Nm - przy zachowaniu seryjnej żywotności auta".
Dodam od siebie że 2,0 16v (130-136KM 186Nm) można rozkręcic do jakiś 145-150KM i 190-200Nm (czego nie uzyskasz z 1800) za nie duże pieniądze.
Pozdrawiam

SteiN - 7 Lis 2005, 21:42

PUMA napisał/a:
A teraz poraz kolejny powiem tą fraze którą co jakiś czas powtarzam:
" jak ci bedzie za mało koni w RS 1800, to wyjmij ten silnik sprzedaj - napewno ktos go kupi - i wsadź 2,0 16v z Mondeo lub Focusa (jest leprzy bo nie ma hydraulicznych popychaczy przezco ma mniejszą bezwładnosc), jest to najtańszy sposób uzyskania wiekszej mocz - wzasadzie Nm - przy zachowaniu seryjnej żywotności auta".
Dodam od siebie że 2,0 16v (130-136KM 186Nm) można rozkręcic do jakiś 145-150KM i 190-200Nm (czego nie uzyskasz z 1800) za nie duże pieniądze.
Pozdrawiam


tez racja, i tez myslalem nad zmiana silnika.. ale stwierdzilem ze bede krecic ten.. a jak ten padnie to bede szukac czekgos na turbinie :) .. albo od vectry 2,5 v6 tylko niemam pojecia czy wejdzie :)

Lokmen - 7 Lis 2005, 21:43

z mniejsca mówie ze nie wejdzie
SteiN - 7 Lis 2005, 21:45

a szkoda silniczek fajny :-D :-D

ale puki co niemam zamiaru i nie mysle nad zmiana silnika :)

PumaRST - 7 Lis 2005, 22:20

SteiN napisał/a:

tez racja, i tez myslalem nad zmiana silnika.. ale stwierdzilem ze bede krecic ten.. a jak ten padnie to bede szukac czekgos na turbinie :) .. albo od vectry 2,5 v6 tylko niemam pojecia czy wejdzie :)


to ja mam leprzy plan niż 2,5 v6 kumpel ma 5,7 V8 od jakiegos Forda i to pewnie wejdzie....... :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Przestań sie wygłupiać.


A teraz nie drwiąc z twoich pomysłów, jeszcze raz odsyłam na www.fiestaturbo.com i poczytaj tam!! Jednej sprawy tam nie ma czyli silnika od Escorta RS2000. Sam próbowałem znales informacje na ten temat ale nie jestm pwein co trzeba zrobic. Fakt faktem widziałem gdzies na niemieckich stronach fieste z tym silniczkiem ale nic wiecej nie wiem.

A dla przykładu ze wszystko wchodzi do fiesty daje tą fotke, fiesta RS Cosworth 4x4



Pozdro.

Chyba tym razem Łokmen przejołem twoją role ;)

Daras84 - 7 Lis 2005, 23:32

Cioska napisał/a:
Życzę powodzenia w pracach nad silnikiem :yes:
Powiedz tylko jedno, czy obie przepustnice mają taki sam obwód odubowy, czy ta z wersji 105 konnej jest już mniejsza? Czy też dopiero w środku się średnica zmienjsza? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :he:

przepustnice z zewnatrz niczym sie nie roznia!! jedynie srednica wew.

[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 22:42 ]
PUMA napisał/a:
Witam, i sie ciesze ze zaczynasz przerabiac motore :D
co do różnic w silniku to słyszałem jeszcze o tym ze tłoki są chłodzone olejem w RS1800, takie polewanie pod ciśnieniem tłoka, ale nie jestem pewien czy to jest na prawde.
Tak czy inaczej czekam na efekty :D :D

Pozdrawiam i życze miłej pracy :D


Hej... ja tez sie ciesze :)
z tym chlodzeniam to tez slyszałem ze w RS jest, ale rowniez słyszałem ze jest w Si, wiec dopuki sam nie zobacze to nie uwieze!!

co do odchudzania wałkow zamilkne....

natomiast z kołem zamachowym oczywiscie odchudzonym, sledzac losy kolegow, ktorzy to zrobili < potem złowali> podaruje sobie.... faktem jest ze silnik szybciej sie wkreca na obroty <wiadomo mniejsza masa do rozkrecenia> ale na wyzszych predkosciach/ biegach całkowicie traci momet isłabnie porownujac do fabryki....

planowanie glowicy tez sobie odpuszcze bo w przyszlosci moze trzeba bedize jeszcze ja odprezac :) :devil:

Puma a jakies sugestie dotyczace dolotu?? <chyba ze mowisz o polerowaniu?> bo wydech mam kpl. Supersprinta dedykowany do 130 :devil:

PumaRST - 8 Lis 2005, 00:21

co do dolotu ja mysle że najleprzym rozwiązaniem jest wkładka sportowe w seryjną puszke,
tak mysle o polerowaniu, kanałów, zaworów, komory spalania, jak również można cały kolektor ssacy. Ale żeby sie posunąc do takich działan trzeba byc zdecydowanym na pozostawienie tego silnika jako N/A.

A co do wydechu to czy masz go z kolektorem rurowym??

Pozdrawiam

PS: mysle sobie tak: pojeździsz na tym silniczku 130Km i za jakis czas zacznie ci brakowac koników a w tedy jestem ciekaw co zrobisz?? Czy 2,0 16v czy też gróntowny remont i pożądny tuning silnika 1,8 16v??
Hmmm jestem ciekaw :D

Daras84 - 8 Lis 2005, 09:58

.... niestety nie mam kolektora 4-2-1 :( ale cała pozostałosc to supersprint.... na kazdej puszcze tzn 2:) mam przynitowane takie blaszki z oznaczeniami , firma, i do jakiego samochodu...

co bedzie dalej po osiagnieciu 130??

.... wiesz sam juz sie nad tym zastanawiałem, ale do konca nie jestem zdecydowany... chyba pozostane przy rs1800 bo przy okazji tej przekładki dopieszcze silnik i moze w niedalekiej przyszlosci RST1800 <i tu byłby ukłon w twoja strone :twisted: >

PumaRST - 8 Lis 2005, 10:40

Jak by co to pomogę :D
Fordon - 8 Lis 2005, 12:01

No ja jestem ciekaw co wyjdzie z tego prakladania z 130 do 105 konnej wersji... moze po przelozeniu tych rzeczy podjechac i wyhamowac silniczek... zeby zobaczyc na ile jest to oplacalne i zeby ni etworzyc mitow ze po tym i tym mam juz pelne 130KM...

Pozdrawiam

Daras84 - 8 Lis 2005, 13:08

Fordon napisał/a:
No ja jestem ciekaw co wyjdzie z tego prakladania z 130 do 105 konnej wersji... moze po przelozeniu tych rzeczy podjechac i wyhamowac silniczek... zeby zobaczyc na ile jest to oplacalne i zeby ni etworzyc mitow ze po tym i tym mam juz pelne 130KM...

Pozdrawiam


w zasadzei masz racje z tymi mitami i tu sie zgodze.... ale wez pod uwage to ze ty silniki niczyum inym wiecej sie nie roznia... z tym ze jeden został osłabiony bardziej ... <przez mniejsza srednice, kat krzywek, i sterowanie....

Fordon - 8 Lis 2005, 13:14

Az tak dobrze na bezynach w Fiescie sie nieznam... ale warto sprawdzic czym wylegitymuje sie na hamowni.... :) bo znam juz przytklad Fiata coupe ktory zamiast 155KM mial tylko 128KM i nic od fabryki nie bylo tykane a jezdzil nim wczesniej jakis starszy gosc i zamulil silnik... wiec najpierw chlopaszek musial doprowadzic silnik do seryjnej mocy a potem go krecil wyzej... a wiadomo ze zawsze przez nieprawidlowa eksploatacje kilka kuni zdechnie w boju... ;)

Pozdrawiam i czekam na wykresik... :D

Danio - 8 Lis 2005, 16:00

może już niedługo bedzie fiestka z silnikiem rs2000...ale nic więcej nie powiem :P ...to nie jest żart
PumaRST - 8 Lis 2005, 17:22

Danio napisał/a:
może już niedługo bedzie fiestka z silnikiem rs2000...ale nic więcej nie powiem :P ...to nie jest żart


W pierwszym planie o tym myslałem, ale nie jestem do końca przekonany czy on wejdzie miedzy podłużnice a skrzynie biegów. Widziałem fotki z niemiec fiesty z tym motorkiem ale nie widziłem opisu co trzeba zrobic. Z tego co sie orjętuje jest on oparty na bloku sierry który jest trpche dłuższy niż ten z rodziny ZETEC. Jedno co jest pewne to problem z łapami od silnika (chyba że jakims frtem też sie spasuje na tą z 1,6). A i jeszcze coś brat Gienka mówił o problemie z podłączeniem wiązki elektrycznej.

Tak czy inaczej jestem za :D :D i proszę o relację z takiego swapa

pozdro

Cioska - 9 Lis 2005, 19:44

Daras84 napisał/a:
Cioska napisał/a:
Życzę powodzenia w pracach nad silnikiem :yes:
Powiedz tylko jedno, czy obie przepustnice mają taki sam obwód odubowy, czy ta z wersji 105 konnej jest już mniejsza? Czy też dopiero w środku się średnica zmienjsza? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :he:

przepustnice z zewnatrz niczym sie nie roznia!! jedynie srednica wew.


Dzięki :D ;)

A odnośnie fiesty z silnikiem rs 2000 to ... =>

Daras84 - 14 Lis 2005, 21:46

wkoncu znalazłem trochu czasu zeby przezucic wałki.....

na pierwszy rzut oka sa bardziej ostre krzywki i ... ma mniej materiału z drugie jstrony krzywki... niewiem dokładnie jak to nazwac...

dodam zdjecia na ktorych powinnicsie zobaczyc oco mi chodzi < z lewej wałek od 130 >



poskaładałem wszytsko do kupy :) przy okazji nowy pasek i rolki napinajace....

jazda probna i..........


dupa....... cos jest nie tak samochud jedzie porownywalnie do stanu poprzedniego.... <troszke szybciej> ale to nie jest to!!

wydaje mi sie ze dostaje za mało paliwa na gornych obrotach w okolicach 5tys. chyba ze gosc mi wcisnoł nie tego kompa;/ sprobuje jeszcze pojechac do gazownika i przestawic kompa z gazu i wtedy zobacze co jest grane bo na gazie jest to samo tak jakby brakowało wiekszej dawki "paliwa" w gornych obrotach.....

PumaRST - 15 Lis 2005, 02:14

Cioska napisał/a:

A odnośnie fiesty z silnikiem rs 2000 to ... => [url=http://img37.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]


Czy to auto jest w polsce?? Czy jest to zdjecie auta jakiegoś klubowicza czy urzytkownika forum?? Moze jest z jakiegoś Spotu?? Chętnie bym je zobaczył na własne oczy :D :D Ja wiem że jest to wykonalne ale nie wiem co trzeba przerobić.

[ Dodano: Wto Lis 15, 2005 2:17 am ]
Daras84 napisał/a:
wkoncu znalazłem trochu czasu zeby przezucic wałki.....

na pierwszy rzut oka sa bardziej ostre krzywki i ... ma mniej materiału z drugie jstrony krzywki... niewiem dokładnie jak to nazwac...

dodam zdjecia na ktorych powinnicsie zobaczyc oco mi chodzi < z lewej wałek od 130 >
[url=http://img32.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img344.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

poskaładałem wszytsko do kupy :) przy okazji nowy pasek i rolki napinajace....

jazda probna i..........


dupa....... cos jest nie tak samochud jedzie porownywalnie do stanu poprzedniego.... <troszke szybciej> ale to nie jest to!!

wydaje mi sie ze dostaje za mało paliwa na gornych obrotach w okolicach 5tys. chyba ze gosc mi wcisnoł nie tego kompa;/ sprobuje jeszcze pojechac do gazownika i przestawic kompa z gazu i wtedy zobacze co jest grane bo na gazie jest to samo tak jakby brakowało wiekszej dawki "paliwa" w gornych obrotach.....


Sprawa pierwsza: jesli chodzi o wałki to prawdo podobnie chodzi o mniejszą bezwładność układu rozżadu, i dlatego zdjeli troche z wagi wałków.

Co do paliwa to czy wtryski w obu silnikach są takie same??
Po drugie to zrestartuj komputer i najlepiej zdejmij na jeden dzień zwęzke od gazu (powróć do stanu fabrycznego) i pojeżdzij na samej benzynie, może sie musi komp zestroić na nowo??

Lokmen - 15 Lis 2005, 08:05

Jeśli ma na 100% wałki i kompa od wersji 130KM to w tym przypadku winna jest pompa paliwa - jest zajeźdzona i przy zakresie wyższych orotów nie ma siły aby podać odpowiednią ilość paliwa.
PumaRST - 15 Lis 2005, 11:01

Łokmen napisał/a:
Jeśli ma na 100% wałki i kompa od wersji 130KM to w tym przypadku winna jest pompa paliwa - jest zajeźdzona i przy zakresie wyższych orotów nie ma siły aby podać odpowiednią ilość paliwa.



Szerze watpie. Skoro mu nie brakowało w 105KM to tam tez nie powinno. Tym bardziej ze ma tak samo na GAZIE. Ale jest to jakiś trop, Darek sprawdz to jesli nic sie nie zmienia.

Daras84 - 15 Lis 2005, 15:55

Łokmen napisał/a:
Jeśli ma na 100% wałki i kompa od wersji 130KM to w tym przypadku winna jest pompa paliwa - jest zajeźdzona i przy zakresie wyższych orotów nie ma siły aby podać odpowiednią ilość paliwa.


co do pompy to tez nad tym mysłałem ale watpie bo na gazie jest to samo!! załoze drugi dolot bez zwezki z gazu i kulne ją, po resecie kompa to zobaczymy co sie bedzie działo.

juz mysłałem ze wczoraj wkoncu złoje calibre 16V od kumpla<fakt troche pogrzebane min. wydech 4-2-1 inne 16V zostaja w tyle za nim> a tu kapa.... start rowniotko, koniec 2 zaczoł mnie wyprzedzacc no i jakies 2 dlugosci w plecy :cry: :cry:

Piesek - 21 Lis 2005, 13:02

heheh 2.0 turbo :P silnik od mondeo, a turbina z głowicą, kolektorem i turbiną z 1.6 turbo zgadłem :>? A może 2.0 RS2000 :P ?
Daras84 - 21 Lis 2005, 14:55

krazycie w dobrym kierunku... ale ja najpierw chce to wykonac a potem gadac.... :devil:
Darekmk3 - 21 Lis 2005, 15:21

Daras84 napisał/a:
krazycie w dobrym kierunku... ale ja najpierw chce to wykonac a potem gadac.... :devil:
wiesz co Darek cos mi sie zdaje ze bedzie chyba jeszcze wiekszy ogień z ruły hehehe :devil: :brawo:
Daras84 - 27 Gru 2005, 22:22

w koncu sie zmobilizowałem i załozyłem nowe amorki na tył jest to wyrob sachsa gazowe przeznaczone do xr/rs1800. w porownaniu do poprzednich sa o wiele twardsze <pozadany efekt :) >


dotychczasowe amorki nie wygladały juz za ciekawie...


przy okazji wymiany zauwazyłem urwany uchwyt od gumy stabilizatora... <dziwne bo w zawiasie nic nie stukało przynajmniej nei było słychac...>

jak dzwoniłem po czesc to gosciu si ezdziwił ze mam stabilizator z tyłu :) no i jak zwykle czesc na zamowienie :)

Darekmk3 - 27 Gru 2005, 22:32

:jupi: dlugo oczekiwany przezemnie temat z wiadomych wzgledow,co do amorkow to sie nie dziwie ze juz byBy siadniete-a tak wogóle to ile ty Darku masz fiestke obnizonom bo widzielalem ze dosyc sporo-ile mm siedzi nizej?
pozdro

Daras84 - 27 Gru 2005, 22:49

wydaje mi sie ze 40/40 ale nie mam 100% pewnosci co do sprezyn...

zapomniał bym całkowicie dzieki CINOT :devil: >jezdzi si eelegancko jak taczka :)

cinot - 28 Gru 2005, 00:49

Daras84 napisał/a:
wydaje mi sie ze 40/40 ale nie mam 100% pewnosci co do sprezyn...

zapomniał bym całkowicie dzieki CINOT :devil: >jezdzi si eelegancko jak taczka :)



to fajnie że amorki się spisują wielcxe mnie tio cieszt .że jesteśzadowolony z zakupu.
Takie mjaą byćtwarde i już!!! Napisz o nich wiecej jak sie sprawują, podnosi ci kolo na ostrych zakrętach??

PumaRST - 28 Gru 2005, 01:37

fajnie że też dbasz o inne rzeczy niż silnik.
A jesli chodzi o stabilizator tylni to faktycznie rzadka sprawa.

Mafios - 28 Gru 2005, 11:45

ja tez w swojej musialem naprawic zaczep od stabilizatora bo zgnil i sie urwal :) ale stabilizator daje duzo :)
Daras84 - 28 Gru 2005, 14:56

Cinot... czy sie podnosi to nie wiem bo nie widziałem :)

Puma sam wiez ze przy wiekszej mocy zawias i hamulce to podstawa !!!

a zaczep mi nie zgnił tylko pękł ;-)

PumaRST - 28 Gru 2005, 15:01

Daras84 napisał/a:


a zaczep mi nie zgnił tylko pękł ;-)


standart!! ja już 2 razy miałem popenkane :D

Daras84 - 15 Lut 2006, 17:16

moje nowe garty do Si 16V :)



niestety cos jest nie tak i nie mogłem sprawdzic jak to wszytsko hula...

proplem wyglada nastepujaco : silnik odpala ael chodzi tak jakby nie na wstyzystki egary i strasznie nim zuca....

wiec albo komp uszkodzony lub w RS ie jest inna kolejnosc zapłonu lub brak 2 sondy i dla tego warjuje ;/


nastepna zabawka to

jak sie troszke ociepli to bedziemy zakładac i odrazu wycinam katalizator oraz ukł recyrkulacji <dla zaintereswoanych posiadam jeszcze drugi kolektor na sprzedaz taki sam>

no i wtedy na hamulec z Małą :)


no i mały elementy stylizacyjny :) pewnei nie premiera bo juz dorbze znacie te felgi al eteraz sa juz u mnie :)

topowe Mangelsy <usa> 195/45 R14 et 15 tył i 25 przod :D




PumaRST - 15 Lut 2006, 18:12

Masz piękne fegi :D

a jesli chodzi o ECU to zapłon był ten sam ale napewno są różnice w kablach i dlatego może nie czytać wszystkich info. może uda mi sie wiczorem porównac piny i coś znaleść.

Daras84 - 15 Lut 2006, 18:37

PUMA napisał/a:
Masz piękne fegi :D

a jesli chodzi o ECU to zapłon był ten sam ale napewno są różnice w kablach i dlatego może nie czytać wszystkich info. może uda mi sie wiczorem porównac piny i coś znaleść.


byłbym wdzieczny ;)

PumaRST - 15 Lut 2006, 19:09

No i sie pochwaliłem, niestety AutoData nie ma opisanych pinów z Escorta RS2000 wiec jedyne wyjście to informacje z Niemeic lub z ASO forda. Nie dam rady pomóc.

Przykro mi

Piesek - 15 Lut 2006, 19:25

Darku będziesz chciał dekle do tych mangelsów? Bo czasem jak przeglądam aukcje to natrafię się na takie fekle to będę mógł Ci zapodać linka do aukcji.
Daras84 - 15 Lut 2006, 20:53

Piesek napisał/a:
Darku będziesz chciał dekle do tych mangelsów? Bo czasem jak przeglądam aukcje to natrafię się na takie fekle to będę mógł Ci zapodać linka do aukcji.


byłbvym ci bardzo wdzieczny jesli bys znalazł bo z tego co sie orientuje to czesto odwiedzasz aukcje a ja za bardzo nie mam czasu !! fajnei jak by sei trafiły takei stozkowate bo sa piekne :D :)

Kacper - 16 Lut 2006, 08:54

mam nadzieje ze sie Piotrek nie obrazi :D masz tutaj lekturke na temat RS 1800 -> RS2000
http://motonews.pl/sh_for...3627&c=129&f=20

AA, i taka ciekawostka - RS 2000 to nie jest silnik z serii ZETEC, tylko zwykłe DOHC (odrazu uprzedzam: wiem ze ZETEC to też DOHC), ale RS2000 jest kontynuacją silnika z Sierry (chyba nic nie pomieszałem, ale jak poczytacie to tam znajdziecie)

Intruder - 16 Lut 2006, 10:32

tu masz link do rozpiski o podlaczeniu do RS 2.0
http://www.fordescort.org/fefk/RS.pdf

PumaRST - 16 Lut 2006, 11:17

Kacper napisał/a:


AA, i taka ciekawostka - RS 2000 to nie jest silnik z serii ZETEC, tylko zwykłe DOHC (odrazu uprzedzam: wiem ze ZETEC to też DOHC), ale RS2000 jest kontynuacją silnika z Sierry (chyba nic nie pomieszałem, ale jak poczytacie to tam znajdziecie)


Masz racje RS2000 jest kontynuacja 2,0 ze sierry, tak samo jak i COSWORTH zresztą głowice do RS2000 chyba też projektował Cosworth.

Daras84 - 16 Lut 2006, 15:46

korde nic z tych rozpisek nie kumam ;/ <nienawidze elektryki/elektroniki>

[ Dodano: Pią Mar 03, 2006 09:57 ]
udało mi sie wkoncu dostac upragniony zderzaczek <Piesek zrezygnował na moja korzysc :) :) > zastanawiałem sie grubo nad xr ale nie pasowął by do tyłu....

jest to zadko spotykany model i n adodatek orginał bez zadnych przejsc<nie klejony, popekany>



w koncu Fiescinka nabierze okragłych kształtow :)

zdziiwł mnie tylko fakt ze dla forda te zderzaki produkował Zender. a zwykła futura to chyba wyrob fordowski bo nie ma zadnych oznaczen!! <chyba ze czegos nie wiem :)



mam nadzieje ze do ZG sie z wsyztskim wyrobie :) tak co by godnie zaprezetowac Sląsk :)

dday - 4 Mar 2006, 14:17

Daras84 napisał/a:

jest to zadko spotykany model i n adodatek orginał bez zadnych przejsc<nie klejony, popekany>

mam taki zalozony - świetnie to wygląda ale jezeli mowisz ze popekany to troszki zabawy bediesz mial zeby go do kupy posklejać bo on jest taki jakby "gumowaty" i tak łatwo sie podobno tego nie kleji.

Daras84 - 4 Mar 2006, 15:22

Piesek napisał/a:
ehhh Darku ;/ 30 minut dłużej musiałem zostać w pracy i dzwonię do kolesia i już sprzedane... proponowałem mu potem 300zł ale niechciał się skusić ;(
Ale powiem tak: Bardzo podoba mi się twój styl :P Czyżby będzie to mój brat :D


no ja dzwonilem to powiedizal ze ktos z Gdanska go zmowil i do 18 ma sie zgłosic :) to wieidzlaem od razu ze to ty :) i ze mam zadzownic po 18 :) ze jak sie nie zgłosisz to bedize moj :)

a co do stylu to mnie tez nie kreci spojlero bajero... lubie delikatnie i ze smakiem :) szczegoły! ale robia swoje!! wiesz mi to jeszcze daleko do twojej maszynki :twisted:

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 14:24 ]
dday napisał/a:
Daras84 napisał/a:

jest to zadko spotykany model i n adodatek orginał bez zadnych przejsc<nie klejony, popekany>

mam taki zalozony - świetnie to wygląda ale jezeli mowisz ze popekany to troszki zabawy bediesz mial zeby go do kupy posklejać bo on jest taki jakby "gumowaty" i tak łatwo sie podobno tego nie kleji.


zle to napisałem chodizlo mi ze tez nie jest popekany :) a swoja droga to bardizej mi sie on podoba niz zwykła futura !!

Piesek - 4 Mar 2006, 15:36

Darku właśnie mam dylemat w lakierni zalega juz 4 miesiace moj zderzak z laminatu z futury... i mam 3 opcje... wstawiam laminat i usuwam miejsce na halogeny, kupuje oryginal futura, kupuje od Pumy xrke ale wtedy kurde musze tez tylni zderzak zmienic ;/ Chcialem taki jak ty masz ale 450zl za ten czerwony co jest na allegro niedam... jest jeszcze jeden zderzak ktory bardzo mi sie widzi ale niewidzialem go jeszcze do sprzedania w Polsce, o taki mi chodzi:

Kacper - 4 Mar 2006, 15:56

Daras84 napisał/a:
oncu Fiescinka nabierze okragłych kształtow :)

zdziiwł mnie tylko fakt ze dla forda te zderzaki produkował Zender. a zwykła futura to chyba wyrob fordowski bo nie ma zadnych oznaczen!! <chyba ze czegos nie wiem :)


<yes> bardzo duzo rzeczy zender projektował do forda... np nakładki na progi, spojler tył do escorta... tez mnie to zdziwilo :yes: nawet zderzak tylny zender... czyli ja np moge natknac sie na spojler zwykły RS lub Zender do Essa.
Tylko w polsce troche ciężko coś z pakietu zendera dostać w dobrej cenie...

Daras84 - 4 Mar 2006, 16:04

Piesek powiem ci tak ...

jak dla mnie zderzaczek z futury z pozbawionymi halogenami wyglada jakos nijako.... bodajze ktos w klubie ma juz tak zrobione<czerwona fiesta>

jak ci sie nie pali to poczekaj jeszcze torche moze sie trafi rs futura bo jest to ciekawy model...

co do ospojlerowania z xr wybacz, ale nie bardzo on mi sie podoba fiesta jest taka kanciata< preferuje okraglejsze zderzaki ... wydaje mi sie ze auto wyglada pare lat mlodziej ;) dlatego szkoda by bylo psuc wizerunek twojej kragłosci ;)

co sie tyczy tego zdjecia to wydaje mi sie ze jest to zwykły zderzak z wkomponowanym dołem z rs futra i dokładka z Laguny.

sam mysle nad taka gumowa dokładka bo niechce w kolor auta<tak jak na zdjeciu> bo szybko by skaczyła swuj zywot

Piesek - 4 Mar 2006, 16:17

Nie Darku ta żółta fiestka to ma zupełnie jakiś inny zderzak, zetknełem się już ze 3 razy na niemieckich stronach poswieconym fiesta z tym zderzaczkiem... i nie jest to zadna przerobka (chyba) bo ozbacz nawet to przetloczenie co ma u gory... a futura rs tego niema... a i taka prośba do Ciebie nieprzerabiaj tego zderzaczka on jest fajny w oryginale, robiąc coś z nim możesz go tylko popsuć :) Takie jest moje zdanko. A tutaj foteczka, pewnej fiestki co byla niedawno wystawiona na ebayu niemieckim:

i przypatrz sie dobrze temu zderzaczkowi i niekabinuj nic z nim :)

Daras84 - 4 Mar 2006, 16:57



ty sie nie boj ja juz wiem co z nim zrobie ;)

dday - 4 Mar 2006, 19:22

Daras84 napisał/a:
a swoja droga to bardizej mi sie on podoba niz zwykła futura !!

mi zdecydowanie też ;)
Piesek napisał/a:
Darku właśnie mam dylemat w lakierni zalega juz 4 miesiace moj zderzak z laminatu z futury... i mam 3 opcje... wstawiam laminat i usuwam miejsce na halogeny, kupuje oryginal futura, kupuje od Pumy xrke

albo kup same halogeny :ra: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=90098563
ale cena również zatrważająca :-/
:ra: w tej sytuacji to lepiej oryginal/komplet kupić ( http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=90187113 ) bo gość od tych halogenów to wogule kosmiczne ceny ma za te zdezaczki :-/

PumaRST - 4 Mar 2006, 23:42

Piestek, ten zderzak na tej złotej to jest przerobiony zderzak ze zwykłaje fiesty, zobacz górną linie jego. z dodaną jakąś dziwną dokładką.

Co do Zendera to miał jeszcze ciekawe progi do MK3 widoczne na tej foletowej.

GienekWichura - 6 Mar 2006, 06:18

Daras podobają mi się te twoje zabawy z silniczkiem. Jedna porada. Jak wstawiasz
przepustnicę i wałki od 130 to zestrój to z komputerem od 130. Ja kiedyś to chłopakom
tłumaczyłem. To nie gaźnik że wstawisz wałki o większym kącie na ssaniu i zaciągnie
Ci więcej powietrza i paliwa . Tu ilość paliwa jest stała i długość otwarcia wtryskiwaczy
jest zapisana w kompie. W 130 ten czas otwarcia jest większy dlatego potrzebny jest
wałek rozrządu o dłuższym czasie otwarcia zaworów ssących. Sam wałek i przepustnica
nie dadzą nic gdy za mało jest paliwa. Zbyt uboga mieszanka paliwowa do tego
stopnia że może się dławić. Wstaw komp od RS1800 albo przeprogramuj stary

Jak Ci się uda wspawić tego kompa od RS1800 to wszczep tam Chipa 150.
Objedziesz każdą fiestę w klubie:)

POWODZENIA

PumaRST - 6 Mar 2006, 09:36

GienekWichura napisał/a:

Jak Ci się uda wspawić tego kompa od RS1800 to wszczep tam Chipa 150.
Objedziesz każdą fiestę w klubie:)


KAżdą N/A :D

Ale ja uważam że tańszym i leprzym rozwiązaniem jest SMT6 niż konkretny chip, bo jesli coś zmieni to bedzie mówgł poprawiać mape a nie że chip bedzie do wyrzucenia.

Daras84 - 24 Mar 2006, 15:50

powoli Si16V zaczyna nabierac pozadanego efektu...
zastanawiam sie jeszcze nad kilkoma detalami...
aha nieczepiajcie sie rudej :P bo bedzie zrobione narazie tego nie ruszalem bo niewiedizalem czy nie bede musiał poszerzac błotnikow :)

i co o niej sadzicie?? jakies sugestie mile widizane!!






Dynamike - 24 Mar 2006, 15:58

:brawo: Rewelacja! Świetnie teraz wygląda z nowym zderzaczkiem i na nowych laczkach! Do tego odpowiednia gleba i ten mega oryginalny tył, poprostu nic dodać, nic ująć!
Jedyne co bym ci jeszcze doradził to zająć się tymi zaślepkami bocznych migaczy i albo je wogóle wywalić i zaspawać, albo zastąpić jakimiś fajnymi migaczami, bo te tandetne plasticzki to pasują teraz do niej jak......sam zresztą wiesz jak! :rotfl:

Fordon - 24 Mar 2006, 16:39

Darek nie ran mnie widokeim tych felg... heheh... bo gdyby nie brak kasy bo ja bym na nich ujezdzal... ;) ale to juz prawo rynku... :D a co dodac... tak jak juz Dynamike wspomnil jakies ladne kierunki (biale obowiazkowo) zamias tych lipnych plasticzkow... :) po za tym reszta jest OK nawet nie trzeba jej bardziej obniazc... bo wyglada super... a "Ruda" wygon... :)

Pozdrawiam

Daras84 - 24 Mar 2006, 17:45

dzieki panowie :) az sie miło robi :)

co do tej zaslepki to wlasnie mam dylemat...
1. na gładko
2.bialy kierunek ten kwadratowy z xr lub foczka.....

Daras84 - 24 Mar 2006, 18:57

pvzon napisał/a:
furka rewelacyjna. na Twoim miejscu zmienił bym nakrętki od felg bo te słabo pasują do takich ładnych błyszczących kół


śruby beda pod felgi.... i teraz prosba do was jak byscie sie gdzies natkneli w sieci lub gdzie kolwiek na dekle do tych fel to dajcie cynk :) a n ataki motyw mam smaki :)

GienekWichura - 25 Mar 2006, 17:55

Hejka

Ja jestem pod wrażeniem. Jak dla mnie przydałby sie jeszcze
taki spoiler pod szybę specjalny design dla fiesty Si


LOY - 27 Mar 2006, 15:18

Oj nie Gienek prosze nie - te spojlery na podszybia w hatchbackach to wielka pomyłka stylistyczna - tak jak gorny w teorii ma kierowac struge powietrza i niwelowac zawirowanie powietrza za samochodem a w praktyce ładnie wyciaga linie dachu, optycznie wydłuzając linię . Tak potworek pod szybą nie spełnia zadnej funkcji a stylistycznie zawsze pasuje jak pieść do nosa nie konweniując z jakiąkolwiek linią nadwozia.Gienek popatrz na zdjęcie krytycznie i przemyśl to .
maerik - 28 Mar 2006, 09:18

Jest pięknie! Gratuluje!
Zderzak przedni rs futura skopał mi tyłek i powalił na kolana, tylni mk4 nigdy mi się nie podobał a na Twojej pasuje jak ulał. Ba! Nawet stop mnie zhaltował :ok:
Ciężko się przyczepić do czegokolwiek. :devil:
Jaki rozmiar oponek masz?

Daras84 - 28 Mar 2006, 16:02

Gienek ten spojler to ostatnia zecz jaka bym chcial załozyc na to auto.... totalna porazka!!

Maerik oponki mam 195/45 R14 chyba fuldy jak dobrze pamietam.... ale jestem z nich nie zadowolony<trakcja> na 195/45/15 Barumach bylo o niebo lepiej!!

dzieki za wszytskie kometarze :) i pozdrawiam wszytskich :)

xr2fun - 28 Mar 2006, 17:11

Miałem kilka rodzajów Fuld i więcej nie kupię. Preferuję Yokohamy tylko ciężko je w Polsce kupić.
PumaRST - 28 Mar 2006, 19:50

xr2fun napisał/a:
Preferuję Yokohamy tylko ciężko je w Polsce kupić.


Bardzo dobra opona ale na suche zewzględu na bieżni. Ja jeszcze polecam Toyo ale są miekie i strasznie szybko sie zużywają.

maerik - 29 Mar 2006, 09:07

PUMA napisał/a:

Bardzo dobra opona ale na suche zewzględu na bieżni. Ja jeszcze polecam Toyo ale są miekie i strasznie szybko sie zużywają.


Potwierdzam - mialem 4 Toyo a teraz mam tylko 2 bo sie zuzyly i dalem na przod Maragoni Vanto ktorych niestety nie polecam... auto jest zbyt podsterowne.

Piesek - 29 Mar 2006, 10:08

opony fuldy to największy syf.... wogule po co ta firma zabiera się za niskoprofilówki jak wymyśla bieżnik jak by to miało iść do ciężarówki... potwierdzam yokohama to jest to...
Rycho - 4 Kwi 2006, 10:34

A jak kolektor od rs. Założyłeś już?? dużo było roboty przy tym ??

Rycho

Daras84 - 4 Kwi 2006, 10:51

Rycho napisał/a:
A jak kolektor od rs. Założyłeś już?? dużo było roboty przy tym ??

Rycho


za kolektor bede sie dopiero zabierał.... <za zimno było> trzeba dorobic nowa flansze bo w tej z RSa mijaja sei otwory na sruby i delikatnie komory....

GienekWichura - 5 Kwi 2006, 06:50

Nie wiem panowie ale widziałem fiestę Si w Starogardzie Gdańskim
jakieś dwa lata temu i mnie to uraczyło. Nie wiem czy widzieliście
na żywo. Bo na zdjęciach szczególnie na fieście z kwadratowym
zderzkiem nie wygląda tak jak w Si. A na zdjeciach wyglada
zupełnie inaczej.

Kiedys Darek nie podobał mi sie ten twój dodatkowy stop
dokładnuie to pamiętam. Jakoś go ostatnio polubiłem. :)


POZDRO

Daras84 - 22 Cze 2006, 17:41

zdecydowalem sie na nie tylko dlatego ze juz drugi kpl. "materialowych" dywanikow zostal nieodwracalnie pofałdowany przez "hamujacych" pasazerow ;) :hahaha:



i dodatkowo ciemne szybki poszly do lamusa..... to jzu nie te czasy ;)

Darekmk3 - 23 Cze 2006, 08:51

Daras84 napisał/a:
zdecydowalem sie na nie tylko dlatego ze juz drugi kpl. "materialowych" dywanikow zostal nieodwracalnie pofałdowany przez "hamujacych" pasazerow ;) :hahaha:

[url=http://img231.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

i dodatkowo ciemne szybki poszly do lamusa..... to jzu nie te czasy ;)

widze ze nawet poodkurzałeś :P ,a dywaniki są fajne :D

Daras84 - 11 Lip 2006, 19:48

wkoncu mam troche wolnego czasu i postanowielem sie zabrac za wydech....

na pierwszy strzal poszedl kolektor wydechowy
mialem drugi ktorego pozbylem ukl recyrkulacji spalin na podmianke ;)

po demontazu okazalo sei ze moj dotychczasowy kolektor jest uszkodzony <ten gorny)


porownanie z ukladem i bez...

zasnanawialem sie co zrobic z przewodem idacym z recyrkulacji byly dwie opcje
1) zaslepic
2) pociagnac go do przodu samovchodu aby zasysal zimne powietrze :D a nie tak jak dotychczas gorace spaliny:)

jutro na odstrzal idzie katalizator i zastanawiam si ejeszcze nad srodkowym ale chyba go zostawie aby nie bylo za glosno maniac no i koncowy to wyrob Supersprinta dedykowany pod XR16 V

No i jutro zaczynam rowniez styling Fiesty ;) polecam to wszytskim ktorzy maja zamiar tuningowac sowja bryke ;) ja niestety wykonuje to w troche po czasie ;) Fiesta nie bedzi ejuz miala rudej ;) ziom

pozdrawim CDN...

Darekmk3 - 11 Lip 2006, 20:00

Daras84 napisał/a:
Fiesta nie bedzi ejuz miala rudej ;) ziom

pozdrawim CDN...


i co ja mam teraz samotnie z ruda jezdzic :P

co do układu to ciekawe rozwiaznie bo wiekszosc zaslepia...pożyjemy zobaczymy ;)

Daras84 - 15 Gru 2006, 12:12

czas wkoncu odswiezyć temat :) coś na szybko jak znajde czas dorzuce jeszcze nowe graty ;)

a tu mały rarytasik ;) troche obsrana ale wkoncu jest ;) ( nie mogłem si epowstrzymac aby nie dac tego zdjecia ;) )


PumaRST - 15 Gru 2006, 14:14

gratuluje maski :D auto nabiera nowego wygladu wraz z poszerzeniami którem mówiłeś ze ząłożysz :D

to jak skończysz blache zabieramy sie za MOC ;/ :?:

cinot - 15 Gru 2006, 15:19

Ładne kupy na tej masce :D :D :D

Hehe xzajefajnie daruś, oby tak dalej. :ok:

tomekk58 - 15 Gru 2006, 20:04

no ładnie sobie poczyniasz... a przedni zderzak i tak Ci ukradne :P
Daras84 - 15 Gru 2006, 22:36

PUMA napisał/a:


to jak skończysz blache zabieramy sie za MOC ;/ :?:


Marcin pytasz , a wiesz ;) maniac ziom

Mafios - 17 Gru 2006, 22:33

hehe rowniez masz upragnione wloty RST jak i ja :) czy to nie jest maska z tej czerwonej padaki z allegro ?
Piesek - 18 Gru 2006, 12:21

nie tylko maska ale i całe autko :P
Mafios - 18 Gru 2006, 12:29

ale nam z rst za duzo nie zostalo przydatnych rzeczy jezeli to ta padaka z allegro ;-)
Daras84 - 19 Gru 2006, 22:34

tak t ota padaka z allegro w zeczy samej najwazniejsza i najcenniejsza zecz z tego autka zostala wyciagnieta;/ ale zostalo jeszcze kilka cennych tajli ;) <zaniedlugo w gieldzie ;) :)




Mafios - 20 Gru 2006, 10:40

za ile to wkoncu oddal ? :)
Daras84 - 20 Gru 2006, 16:39

za tyle za ile wylicytowałem ;)

[ Dodano: Nie Sty 14, 2007 17:31 ]
kolejne tajle czekajace na wiosenne ciepelko obok maski z RST ;)



i teraz zaczołem sie zastabnawiac czy czasem nie zmienic stylu auta i zrobic ja na RST bo praktycznie mam wszystsko. co o tym sadzicie ?? zaostawic na okraglo czy pakiet RST?

chyba ze ktos ma fotki zderzaka futra / rs futra z wkomponowanym IQ to poprosze ;)

Fofi dostala rowniez nowa skrzynie z escorta 1.6 (krotsze przelozenia) wymiata teraz zdrowo :rotfl: oraz nowe kpl sprzeglo wszystkie laczniki i gumy na stabie :) oraz krzyzak kolummny orginal motocrafta :) takze zawiasik doprowadzony do porzadku nic nie stuka nic nie puka ;)

[ Dodano: Sro Sty 17, 2007 15:16 ]
wczorajsza nocna przygoda :-/ :-(


Piesek - 17 Sty 2007, 15:20

Co do pakieru RST też nad tym myślałem... ale jednak nie :D będę unikatowy, cholernie mało na świecie jest fiest z pakietem zendera a na dodatek, z maska rst. Zrób brata bliźniaka :D
Do do wypadku niema tragedii do zrobienia ;) głowa do góry Darku

deejay - 17 Sty 2007, 15:39

Tak jak mówi Piesek, głowa do góry , pewnie lewy błotnik jeszcze masz z Rst to sobie przełozysz , tak samo drzwi . Po co szpachlowac . 3m sie i do roboty :)

Całe szczęście ze sie zderzak nie rozwalił :) szkoda by go było ... Pozdrawiam

Danio - 17 Sty 2007, 15:57

uu nieładnie :(

ale jak nie z Twojej winy to będzie dobrze bo drzwi i tak z tego co kojarzę tam były do poprawki :)

Fordon - 17 Sty 2007, 16:14

Dobrze ze tylko sie tak to skonczylo... zderzak z tego co widze jest tylko do pomalowania a dalej :he: rzeczoznawca juz bedzie wyceniac...
Jak to nie bylo z twojej winy to od razu goscia bym punktowal... :devil:

cinot - 17 Sty 2007, 17:19

nIE Z DARASA WINY, NIE CHŁOP TYLKO BABKA I JUŻWYCENIONE I ZAŁATWIONE :D 8)
PumaRST - 17 Sty 2007, 20:07

Darku nie martw sie poskłądasz i bedzie OK

a co do zderzaka i IC to ja bym go zostawiał ale go narazie nie maluj bo pewnei bedzie trzeba go troche przerobić i w tedy go momalujesz.



naprzykałd zeby wygladał podobniue jak na foto oczywiście z uwzglednieniem tego ze to RS Futura ;)

tomekk58 - 17 Sty 2007, 20:13

otarcie mam nadzieje niezbyt szkodliwe i szybko zostanie uleczone a co do zderzaka... ten mi sprzedaj w końcu a z IC kombinuj z np z XRki ! :D pozdro i powodzinia,

p.s. daj znac kiedy moge wpaść

pozdrooo :D

Daras84 - 19 Lut 2007, 19:00

takei robione na szybko ;)



Piesek - 19 Lut 2007, 19:07

lans stary lans :D :D
Ale co do hooy`a robi ten rów i perskie oko :D

Arkadius - 19 Lut 2007, 19:28

Piesek napisał/a:
Ale co do hooy`a robi ten rów i perskie oko


no wlasnie... psuje caly efekt :(

ale i tak niezle

PumaRST - 19 Lut 2007, 19:39

dla mnie OK, jeszcze przyklej znaczek i bedzie bardzo fajnie ;))
Danio - 19 Lut 2007, 19:46

PumaRST napisał/a:
dla mnie OK, jeszcze przyklej znaczek i bedzie bardzo fajnie ;))


pozdpisuje sie pod tym - robi sie coraz ładniejsza furka

widziałem na żywo i powiem że efekt jeszcze żywszy jest :)

QBOSS - 19 Lut 2007, 20:49

Dokładnie Puma dobrze ci gada nie usuwaj tego rowka bo wtedy przód będzie wyglądał jak DUPA :)
Daras84 - 19 Lut 2007, 22:04

maska została w orginale bo nie mialem zamiaru jej beztrzescic szpachla ;/
bedzie albo maly znaczek forda albo... ;)

a na zywo zeczywisci ewyglada o wiele lepiej jakos na foto nie da si etego pokazac zreszta zobaczycie w Radomiu ;)

[ Dodano: Wto Lut 20, 2007 15:55 ]
a co myslecie o takich kierunkach :D :D




Darekmk3 - 20 Lut 2007, 16:04

no Dariusz widze ze postepy w pracy :P a pewnie na żywo bedzie to fajnie wyglądac ;)

pozdro :)

PrezeSSito - 20 Lut 2007, 16:09

ale do takich kierunków zrób ze swiatłami to co mówiłes na spocie w Tychach
Piesek - 20 Lut 2007, 16:37

jak miałem z tyłu czarne clary to też myślałem nad zakupem takich kierunków... ale moje zdanie jest takie na dzień dzisiejszy do niczego one nie pasują, ale gdyby zrobić tak: clary czarne na tył, czarne kierunkowskazy boczne, czarne kierunki i do tego rozebrać lampe i od środka prysnąć w odbłyśnik czarnym lakierem do przyciemniania lap to było by mega zadżebiście... idealnie by zgrywało się z kolorem auta. Ale jeśli nie będziesz miał tych elementów co pisałem wyżej to jestem na NIE!
PS. ostatnio miałem głębokie przemyślenia nad czymś takim tylko że niebieskim, tylne lampy i kierunki plus do tego niebieska folia na szyby, ale ostatecznie zrezygnowałem z tego pomysłu, po całości białe też si wyglądają :)

LOY - 20 Lut 2007, 16:50

gdybyś miał ciemne lampy przednie to grafitowe migacze miałyby sens...a tak zwężają ci optycznie przód
Daras84 - 20 Lut 2007, 16:59

LOY napisał/a:
gdybyś miał ciemne lampy przednie to grafitowe migacze miałyby sens...a tak zwężają ci optycznie przód


Michał one były tylko załozone do zdjecia aby zobaczyc jak sie lacza z kolorem nadwozia, a teraz dalej jezdze na bialych bo czekam na cleary przod ;) a ze teraz to badziewnie wyglada to wiem ;) dlatego sciaglem

Danio - 20 Lut 2007, 18:56

Darku - poczekam na wygląd całości i wtedy będę oceniał ... wiem masz jakiś zamysł i teraz tylko czekać na realizacji


jak do tej pory wg mnie jest to jedna z ciekawszych stylistycznie fiestek w klubie więc pewnie tak pozostanie :)

maerik - 21 Lut 2007, 09:34

Ja na Ciebie głosowałem, więc się staraj chłopie to i w tym roku dostaniesz punkta :ok:
Daras84 - 21 Lut 2007, 17:24

no to mam juz lampki przod :D :D

efekt przeszedl me najwieksze oczekiwania :)

celowo zostawilem serie z lewej dla porownania ;)





wg. mnie wyglada zajebiosa jestem bardzo zadowolony ;) hooray

Kacper - 21 Lut 2007, 17:45

widze ze jednak zrealizowałeś to :twisted: bardzo ładnie na zdjęciach to wyglada, myśle że na żywo zaniedługo zobacze :fox:
Arkadius - 21 Lut 2007, 18:29

wyglada super :D

Teraz jak to zrealizowales?? polerka szkiel? cyz moze jeszcze cos innego i jak koszta?

Wojtass - 21 Lut 2007, 20:34

Bardzo mnie interesuje jak dostałes się do wnętrza lamp, zdradzisz? (mi bez cięcia się nie udało)
Piesek - 21 Lut 2007, 20:40

bardzo gustownie :) hmmm to może jeszcze halogeny?
Kacper - 21 Lut 2007, 21:09

Arkadius napisał/a:
wyglada super :D

Teraz jak to zrealizowales?? polerka szkiel? cyz moze jeszcze cos innego i jak koszta?


szkła są nie ruszone :-D reszte niech zdradzi Daras :D

maerik - 22 Lut 2007, 13:54

Pytanie jak to świeci?
PrezeSSito - 22 Lut 2007, 14:17

widzę że zrobione to co zamierzone.... jak dla mnie :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:

maerik napisał/a:
Pytanie jak to świeci?
świeci normalnie bo odbłyśnik jest dalej taki sam.... pomalowane jest to co nie jest związane z rozpraszaniem światła... z kolegą w Corsie A przerabialiśmy już nawet kontrolę z tymi światłami i był pełen luz... zawsze można powiedzieć że się takie kupiło... a przecież homologacja jest bo to seryjne
marcel20 - 22 Lut 2007, 14:21

PrezeSSito napisał/a:
zawsze można powiedzieć że się takie kupiło


Naciągane to troche ale jak wam sie to widzi, bo napewno dają nieco zmienioną
"przyćmioną" wiązke światła...

Ja bym pomyślał o lampach od np. polo ale wiadomo wszystko zależy od gotówki...
Półśrodek, według mnie, ale ja tym niejeżdze wiec to twoja decyzja.

Maska okey :)

Piesek - 22 Lut 2007, 14:26

Kumpel miał tak przyciemnione w golfie tylko że odbłyśniki, efekt lepszy z zewnątrz a niżeli klosz. Ale z tego co wiem misiaki się lubią do tego doczepiać, bardziej a niżeli do lamp tylnych przyciemnionych... ale przyznam na twoim aucie to fajnie wygląda, ale nie wyobrażam sobie czegoś takiego przy moim kolorze, czy jakimś jasnym. To tylko pasuję do jakiś ciemnych kolorków.
Ogółem z zewnątrz nasze auta są bardzo podobne, tylko moje jeszcze bardziej uderza w german style, ale twojemu też już mało brakuje do full germana :)
PS. z wnętrzem też coś kombinujesz?

Lokmen - 22 Lut 2007, 20:57

PrezeSSito napisał/a:
świeci normalnie bo odbłyśnik jest dalej taki sam.... pomalowane jest to co nie jest związane z rozpraszaniem światła...
przypatrz sie dobrze - bo pomalowana jest dolna cześć odbłyśnika czyli zmniejszyła sie powierzchnia świetlna - jak dla mnie to śreni pomysł bo wygląda ładnie ale swieci na pewno słabiej
Darekmk3 - 22 Lut 2007, 21:59

Łokmen napisał/a:
PrezeSSito napisał/a:
świeci normalnie bo odbłyśnik jest dalej taki sam.... pomalowane jest to co nie jest związane z rozpraszaniem światła...
przypatrz sie dobrze - bo pomalowana jest dolna cześć odbłyśnika czyli zmniejszyła sie powierzchnia świetlna - jak dla mnie to śreni pomysł bo wygląda ładnie ale swieci na pewno słabiej

ja to widzialem dzisiaj na żywo i odbłysniki są w orginale,zdjecia nie oddają całego efektu :)

pozdro :)

Daras84 - 4 Mar 2007, 12:19

no i wkoncui zrobilem druga lampe i kierunek ;)



[ Dodano: Nie Mar 04, 2007 12:21 ]
Arkadius napisał/a:
wyglada super :D

i jak koszta?


w sumie to nie wyszlo duzo ;) sumujac caly material to ok. 100zł ;)

[ Dodano: Nie Mar 04, 2007 12:22 ]
Wojtass napisał/a:
Bardzo mnie interesuje jak dostałes się do wnętrza lamp, zdradzisz? (mi bez cięcia się nie udało)


sa 2 rodzaje lamp te z plastykowa "dupa" bez uszkodzenia nie rozebierzesz, natomiast te strasze z metalowa bezproblemowo ;)

[ Dodano: Nie Mar 04, 2007 12:25 ]
i teraz sprawa swiecenia ... jezdizlem w nocy / deszczu i nie zauwazylem zadnej roznicy!! mozliwe ze jednak swiatlo jest słabsze ale ciezko jest to zauwazyc .... w zasadzie glowny odblysnik zostal nie ruszony wiec nie powinno byc roznicy.

C.D.N...

[ Dodano: Pon Mar 05, 2007 12:25 ]
no i wkoncu bedzie gleba ;) -60/50 WEITEC ;) jutro testy drogowe ;)



Piesek - 5 Mar 2007, 12:45

widze że spadek po Artonie jest :D ale tak jak mówie gleba to podstawa:D
Danio - 5 Mar 2007, 12:53

łooo ciuuu :) ino je omaluj przed włożeniem - po daniowemu :P


aha no i teraz to albo płyta na spód albo konserwacja na nowo bo stwierdzam że śląskie drogi sie znacznie pogorszyły ostatnio :P

tomekk58 - 6 Mar 2007, 21:46

Daras i jak tam wrazenia z jazdy?? pokazuj foty ile Ci to jeszcze siadło bo prownanie Twoje 40mm a moje 40 mm mnie załamało lekko :( foty foty foty !! pozdro ziąą
Ad@mus - 6 Mar 2007, 22:15

Daras nie wiem czy wiesz ale od niedzieli mi zostal uraz w mozgu...
tomekk58, wrazenia jak z kosmosu pewnie...
co weitec to weitec:D
niebo a ground

Daras84 - 6 Mar 2007, 23:25

Tomek bo ja moje -40 mialem zalozone na progrsywnym amorku o skroconym skoku i bylo jak -60 a nawet moze nizej bo jak porownywalem te weiteci z moim przodem to moj stary przod byl o 2 cm nizszy ;) (sa na sprzedaz teraz)

a wrazen z jazdy nie opisze bo sa małe klopociki ;)

[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 17:52 ]


Danio - 14 Mar 2007, 18:06

ależ jest piękna :) teraz to i ja jestem przeciwnikiem montowania nakładek z xr...po prostu ona musi być obła i tyle :) brawa Darku... :lol:
tomekk58 - 14 Mar 2007, 18:34

cuuudooo !!!!!! no cudo, tyle powiem!!

p.s.1 Daras widze ze dalej mi nakładki nie odkręciłeś :P osz Ty zabiegany człowieczku hehhe

p.s.2 co z Hellami ;>

p.s.3 pozdro :D

Ad@mus - 14 Mar 2007, 19:34

Fajne kółka masz...podobne do moich:)
te nowe lampy z tylu tez zajebiste
fajnie to wyglada z tymi ciemnymi kierunkami z przodu
fajnie ...bardzo mi sie podoba:)

Darekmk3 - 14 Mar 2007, 22:46

Dariusz jak załozysz to co stoi w kącie u Ciebie w pokoju to bedzie jeszcze lepsza:),no ładnie ładnie w piątek sobie na żywo zobacze;)

pozdro :)

Daras84 - 15 Mar 2007, 14:43

Danio nakladki z XR ki beda zalozone mialy byc z RSfuutury ale sa nie do zdobycia ;(

Tomek nie mam czasu aby odkrecici :P a hellle juz sprzedane ;)

Piesek - 15 Mar 2007, 15:50

a ostatnio jak gadaliśmy o progach to mówiłeś że od futury zender już nie chcesz... a miałem do załatwienia, jak już Ci mówiłem zresztą
Daras84 - 19 Mar 2007, 15:29

zaciski

roznica wielkosci tarcz

i ilosc miejsca jaka zostaje na feldze 14 ;)

Mafios - 19 Mar 2007, 15:32

milo :) teraz zaloz jak ja na tyl tarczobebny :)
Daras84 - 19 Mar 2007, 15:34

wszystko w swoim czasie ;)

teraz pora na rozporki bo auto jest tak twarde ze na nierownosciach slychac jak buda pracuje

Piesek - 21 Mar 2007, 11:38

z przodu mam takie same hample i felgi też 14" i powiem że jak tam jest 0,5cm luzu to dobrze by było :D
QBOSS - 23 Mar 2007, 12:45

No Darek :) u ciebie te światła znacznie lepiej wyglądają :) ciesze sie że trafiły w dobre ręce a rozpórka poleci do ciebie w następnym tyg. :) Byle tak dalej ,ja też już przygotowuje sie do blacharki i poszerzenia autka :)
Daras84 - 23 Mar 2007, 13:31

no mi sie tez bardzo podobaja handel wymienny z toba to czysta przyejemnosc :D :D
QBOSS - 23 Mar 2007, 13:42

Jestem tego samego zdania :) na zlocie musimy za to pożądnie wypić :D
Daras84 - 23 Mar 2007, 13:52

mi dwa arzy nei musisz mowic :P

fiesta wysrala 3 skrzynie

przy okazji wymjiany skrzyni pokusilem sie na zmiaane silnika Dawca escort Xr3i 1.8 16 V 130 koni przebieg 150 kola i co najwazniejsze silnik jezdiz na polsyntetyku :)





no i oczywiscie jak to w tych pieknych chwilach bywa ujebalem pierwsza srube ktora chcialem odkrecic ;/ bo saczyl sie torche olej i w taki oto piekny sposob nie wlozylem dizisaj silnika do autka a Wyrazow juz jutro ;/



[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 16:04 ]
silnik juz wlozony ;) i przetestowany ;)

ogolna suma czasow i pierwsze miejsce na Wyrazowie ;)

tomekk58 - 30 Kwi 2007, 19:55

nie wierzcie mu !! Daraz sprzedał obie rs'ki i kupil [url=http://i159.photobuc...007.jpg]Obrazek[/URL]
w dieslu, powiedział ze jak wieksza pojemość (1,9)to i mocy wiecej <lol> :D :-)

hehe pozdro :D

Darekmk3 - 30 Kwi 2007, 22:45

no tempo zmiany silnika ładne-ja go szybciej z eśka wyciągalem :P ,Dariusz moja propozycja to HAMOWNIA !! w sumie teraz powina wypluć te 130KM ;)

pozdro :)

Piesek - 1 Maj 2007, 00:55

widzę że tam u was cieplutko się zrobiło :D Ja właśnie wróciłem z garażu na dworze jest -5. Daria kiedy zmieniasz lusterka :devil: ?
Daras84 - 1 Maj 2007, 23:56

Piesek co Ty chcesz od moich lusterek ;P mi sie podobaja :D

dzis zalozylem pakiecik z Xr2i prawie pol roku lezal w garazu bo sie nie moglem na niego zdecydowac ale wydaje mi sie ze warto bylo ;)


Napster - 2 Maj 2007, 01:10

Daras84 napisał/a:


dzis zalozylem pakiecik z Xr2i prawie pol roku lezal w garazu bo sie nie moglem na niego zdecydowac ale wydaje mi sie ze warto bylo ;)


łoj warto :ok: :yyy: :brawo: najs

zefir - 2 Maj 2007, 08:26

jest dobrze bat
Piesek - 2 Maj 2007, 09:59

Daria ty chyba postawisz mi piwo na zlocie korzystanie z moich pomysłów ;) Nie no żarcik GRAY & BLUE EDITION :D Jak staniemy na zlocie obok siebie to jak bracia bliźniaki :D Może pora zakupić recaro co :D ?
Mafios - 2 Maj 2007, 10:33

poszukaj dekielkow do tych mangelsow bo sie nie prezentuja tak jak z nimi :)
Daras84 - 2 Maj 2007, 10:55

Piesek nad recaro mysle ciagle ;) mialem swego czasu pare dni te skrzydlaki al ejakos mi sie w nich hu...wo jezdzi.

Patryk a dekielki sie namierzaja ;)

Fordon - 2 Maj 2007, 11:24

Hmmm a skrzynia gdzie ?? w aucie zostala ?? co ci sie dzialo z twoim silnikiem ze zmieniles na Escorta ??
Piesek - 2 Maj 2007, 11:34

a ja ciągle myślę nad hmmm powiem na zlocie ;)
QBOSS - 2 Maj 2007, 12:50

Szczerze to mnie bardziej podobała sie bez pakietu XR taka fana kaczuszka była :) A teraz to już nie to samo :) Jedyne co bym do niej dodał to progi od RS Futura :) - do soboty powinienem jedną stronę zrobi u mojej więc pokaże i zobaczysz jak to będzie wyglądało :D
Daras84 - 2 Maj 2007, 12:58

Fordon silnik poprzedni byl ok pomijajac fakt ze lykal ok litra oleju na tysiac kilometrow ;) .

skrzynia byla wyjeta wczesniej bo padla na nocnych i byl plan wymiany tylko skryzni a ze ju zwyjelem skrzynie to duzo roboty ze zmiana silnik anie bylo wiec kupilem drugi i wlozylem ;)

a wlasnie widizla moze juz ktos Fieste na skrzyni mtx 75?? bo mam takowa ale jest torche duza i niewiem czy by sie zmiescila ;/ plusem tej skrzyni pomijajac fakt z ejest najmocniejsza produkowana przez forda jest wieksze kolo zamachowe oraz cale sprzeglo.

Kuba tez chcialem caly czas rs futury progi dlatego tyle stalem z wlozeniem xr owskich ale orginalu si enie dalo dostac a jakis innych wlasnorobek nie uznaje !

mi sie bardzo podoba bo autko siadlo teraz na bokach wizulanie troche nizej i przyjanmniej jest rownao ze zderzakiem ;)

Piesek - 2 Maj 2007, 13:03

znajomy miał taką skrzynię w escorcie mk4 RS turbo, trzeba przerobić przeguby i mocowanie skrzyni, angole pakują te skrzynie do mocnych RST, ZVH, ZT, mtx75 jest najlepszą skrzynią jaka kiedykolwiek wyszła w autach forda, nawet w focusie RS turbo ją upychają tylko że tam jest seryjnie zeszperowana. Właśnie ten znajomy co miał tego ERST też miał skrzynie zeszperowaną, jednakże sama szpera kosztuje 4tyś zł :( Powiem Ci Darek że w twoim wypadku starczyła by skrzynia od FRST bądz ERST, są one najlepszym rozwiązaniem do fiesty ośki 200 konnej, potem trzeba ją trochę podrasować i nawet do 300 kucy mają je angole i dają radę... a jak tam trakcja na 14" jest?
Daras84 - 2 Maj 2007, 13:05

teraz na tej skrzyni jest ale na poprzedniej nie bylo ale za to niezle sie krecila ;)
maerik - 7 Maj 2007, 12:16

Kosmos Darek ale zróbże porządne foty!
PumaRST - 21 Maj 2007, 10:31

Darku gratuluje zmian w aucie.
Jest śliczna :brawo:

Marcin - 21 Maj 2007, 10:34

PumaRST napisał/a:
Jest śliczna

i do tego miss... :brawo:

Piesek - 21 Maj 2007, 18:53

Gratki, mój faworycie :D
Daras84 - 12 Paź 2007, 21:30

PROJEKT UZNAJE ZA ZAKONCZONY!!!

jak ja umyje wrzuce ostateczne fotki dla tych ktorzy nie byli w Radmiu na ogolnoplskim.

Piesek - 12 Paź 2007, 21:42

powodzenia w.... maniac
Żółwik Tuptuś - 13 Paź 2007, 02:56

:fox: co kombinujesz :)
Daras84 - 25 Sty 2008, 17:07

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=303037246
Piesek - 25 Sty 2008, 22:03

szkoda :( pieknej dziwki
Piter - 25 Sty 2008, 22:58

Może i szkoda ale zawsze jest początek i koniec. Czas na następny projekt :devil:
osimek1 - 26 Sty 2008, 10:03

za godna sume poszla 6,5 tys - myslalem ze w polsce nieda sie za tyle fiesty sprzedac ale widac sa ludzie ktorzy potrafia docenic stan auta
genov - 26 Sty 2008, 10:12

jak szybko :) ale sie zdziwilem normalnie :)
Piesek - 26 Sty 2008, 11:16

ktos z klubu ja kupil?
Daras84 - 26 Sty 2008, 15:15

auto sie nie sprzedalo wczoraj dostalem taka wiadomosc na poczte

Dobry wieczór. Moim problemem jest moja niefrasobliwość. Przed chwilą przez pomyłke (nie zwróciłem uwagi na stronę którą mam aktualnie aktywną) kupiłem od użytkownika sierak84 samochód. Chciałbym jakoś temu w danym momencie zapobiedz, ale nie jestem w stanie, więc proszę o wyrozumiałość i zlikwidowanie mojej oferty kupna przedmiotu. Oto numer z aukcją przypadkowo dokonanego zakupu: 303037246.
Pozdrawiam.

teraz czekam az rozwiaze si eproblem zwrotu prowizji z allegro i wystawiam ponownie ehhh....

zoharek - 26 Sty 2008, 15:30

Spoko, ja kiedyś sprzedałem w ten sposób Voyagera za 44 tysiące zł :D Wyobraź sobie MOJE rozczarowanie jak gość do mnie zadzwonił...
madek - 26 Sty 2008, 18:15

Tia do czego to doszło, zeby przez przypadek samochód kupić. :yyy:

Daras84 napisał/a:
zlikwidowanie mojej oferty kupna przedmiotu.

Jak on to sobie wyobraza :głowąwmur: Ehh ludzie sa lekkomyslni...


Szkoda ze sprzedajesz, ale jak trafi w dobre rece to nie ma co żałować tylko zajac sie nowym projektem ktory bedzie pewnie jeszcze fajniejszy :ok:

Btw. Jak sprzedajesz na allegro to napisz duza czcionka zeby nie licytowac przed ogladnieciem auta, bo znowu jakis łoś wcisnie kup teraz a dopiero po chwili sie zastanowi. Albo wystaw na otomoto :)

PumaRST - 11 Lut 2008, 14:23

otwieramy na prośbę byłego właściciela, bedą nowe info :yes:
Daras84 - 22 Maj 2008, 13:21

a chcialem sie podzielic dobrymi informacjami ;) a bo zadko ktora fiesta trafia w dobre rece, mojej akurat to sie udalo ;) trafila do chlopaczka ktory ja dobrze doinwestowal ( swoja droga sprowadza auta ze stanow a fiesta jest jego zabawka ;) :zwyciężca: :)

autko przeszlo spora kuracje wzmacniajaca, zostalo oddane to firmy "tjuningujacej" w ópolu tam gdzie mieszka włąsciciel

zostal zrobiony cały porting glowicy lacznie z doprezeniem
wysapwany kolektor 4-2-1
załozone sportowe wałki robione pod auto, do tego zrobiuony dolot, autko za niedlugo bedize zmapowane i schamowane,

bo puki co stoi u blacharza bo zlaiczylo sarne :|

oto fotka ze skarbimierza



niestety bez pomiaru czasow, niewiem jak jezdiz taka supra na jednej turbinie, ale z tym autem fiesta do konca 3 biegu szla lep w lep....

PumaRST - 22 Maj 2008, 13:26

czy kolega zawita do nas??
Daras84 - 22 Maj 2008, 15:29

ma bardzo mało czasu na internet a jak juz siedzi na kompie to jedyni laczy sie ze stanami... a skzoda :| ale autko regularnie pojawia sie na wszystkich imprezach jakei sa w okolicy, teraz na 1/4 w kamieniu tez była, jedyne co zdazylo sie zepsuc w tym aucie to kolejna skrzynia biegow ;)
PumaRST - 22 Maj 2008, 17:13

w Kamieniu nie była albo nie była sklasyfikowana ze wzgledu na jakąś usterke.
Ad@mus - 22 Maj 2008, 17:37

bylem w kamieniu i jej tam nie widzialem

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group