|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Car Audio i CB - Demontaż seryjnego radia
counterpart - 1 Paź 2005, 09:30 Temat postu: Demontaż seryjnego radia Witam.
Posiadam seryjne raadyjko 2014 w mojej Fieścinie i jest niestety zablokowana kodem :-( Mam jakieś baaaaaardzo stare radio bez kodu i chciałbym je włożyć w miejsce seryjnego. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak powinien przebiegać demontaż tego radia z auta? Jakieś wskazówki? Nie chcę niczego zepsuć ;-) A może ktoś ma jakiś bezbolesny i bezgotówkowy sposób na rozkodowanie mojego radia? To które mam założyć nie jest pierwszych lotów :-/
Dzięki i pozdrawiam
dday - 1 Paź 2005, 12:27
a wiec... aby w mk3 wciagnąć radio musisz "wysunć" tą ramke po srodku (zdjąć pokrętło od nawiewu, wyjąć popielniczke i odkręcić 3/4 srubki) ramka jest na zatrzaskach ale jak lecitko podwazysz to wyskakuje bez problemu - oczywiscie nie zapomnij odłączyć kostki od radia od strony pasazera mozna tam zajrzeć (hiba ze masz długie kable i wyjdą na zewnątrz razem z radiem).jak juz wysuniesz ramke z radiem to po bokach są zatrzaski ktore musisz wcisnąć i wsio radio wymonrowane
PrezeSSito - 1 Paź 2005, 12:32
dday napisał/a: | a wiec... aby w mk3 wciagnąć radio musisz "wysunć" tą ramke po srodku (zdjąć pokrętło od nawiewu, wyjąć popielniczke i odkręcić 3/4 srubki) ramka jest na zatrzaskach ale jak lecitko podwazysz to wyskakuje bez problemu | ale po co przecież po bokach w radiu są otwory... po dwa na jedną stronę... wkładasz w nie jakies druty (ja wsadziłem gwoździe ale można też wsadzić wiertła 4) rozchylasz i radio samo ci wyjdzie... bez ściągania ramki i rozkładania połowy auta... a co do rozkodowania radia to 50 zeta
dday - 1 Paź 2005, 12:54
racja Prezes - ja wymontowywalem przy okazji naprawy podswietlenia wiec jakos mi siem tak zakodowała "najprostrza" metona
Darekmk3 - 2 Paź 2005, 12:02
dday napisał/a: | racja Prezes - ja wymontowywalem przy okazji naprawy podswietlenia wiec jakos mi siem tak zakodowała "najprostrza" metona |
a ja sciagalem z odkrecaniem srubek itp poprostu bylem pewny ze nic nie połamie przy demontazu hehe bo roznie to bywało w mojej karierze wyciągania radia a po za tym to teraz to szybka operacja jest wszystko fajnie szybko sie odkreca heehe ;-)
Lukasz - 12 Paź 2005, 20:35
napewno bedzie ten kod zły,ale tak dla draki podam ze u mnie w takim radyjku oryginalnym które dumnie woze mam kod 715 i potem klawisz 4 wduszam sprawdz,moze zadziała,choc wątpie.
[ Dodano: Sro Paź 12, 2005 8:39 pm ]
aha wkoncu kod jest 3 cyfrowy i odpowiednio klawiszem 1,2 i 3 wybierasz kod,a 4 klawisz to cos jak enter,wiec jak masz wsadzic jakies stare cosik to poze polec kody po koleji Wiem ze to 999 mozliwosci,ale to ne az tak wiele i jak dziennie sprawdzisz z 20 kodów to trafisz odpowiedni.A te 999 mozliwosci to nie tak wiele,jak mozna poswiecic 5 minut dziennie.Pozdro
macziom - 12 Paź 2005, 21:52
Nie wiem jak jest w seryjnym radyjku, ale w moim grundigu jest tak, że po kolejnych złych wklepaniach kodu to się odstęp między kolejnymi próbami zwiększa. Już po 7 próbie odstęp to 24h i taki już pozostaje.
Nie wiem czy w Fordowym radiu jest takie utrudnienie, ale chciałem powiedzieć, że nie zawsze da się tak szybko znaleźć kod.
Chyba najlepsza porada to podejść do "speców" na giełdzie. Nie jest to rozwiązanie bezgotówkowe, ale taka usługa nie powinna drogo kosztować.
Pablo - 12 Paź 2005, 23:12
Ja wyciągałem moje radio nożykami do tapet ( nie miałem żadnego drutu co by wszedł w te otwory). A co do tych kodów to moje się blokowało po 3 próbach.
Pozdrawiam Pablo
maciuk - 13 Paź 2005, 13:44
radio blokuje sie po 3 zlych kodach na 30 minut i pozniej mozna sprobowac kolejne 3 wiec to raczej nie ma sensu.
a radio wyciagam szprychami z kola roweru
Esox Hunter - 13 Paź 2005, 18:59
maciuk napisał/a: | a radio wyciagam szprychami z kola roweru |
Popieram. Działa na 100%. A jak się nie ma szprychy, to kawałek drutu. Jak ma lekko spłaszoną końcówkę, to jest jeszcze lepiej.
|
|