Forum FiestaKlubPolska -

Car Audio i CB - Demontaż seryjnego radia

counterpart - 1 Paź 2005, 09:30
Temat postu: Demontaż seryjnego radia
Witam.

Posiadam seryjne raadyjko 2014 w mojej Fieścinie i jest niestety zablokowana kodem :-( Mam jakieś baaaaaardzo stare radio bez kodu i chciałbym je włożyć w miejsce seryjnego. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak powinien przebiegać demontaż tego radia z auta? Jakieś wskazówki? Nie chcę niczego zepsuć ;-) A może ktoś ma jakiś bezbolesny i bezgotówkowy sposób na rozkodowanie mojego radia? To które mam założyć nie jest pierwszych lotów :-/
Dzięki i pozdrawiam

dday - 1 Paź 2005, 12:27

a wiec... aby w mk3 wciagnąć radio musisz "wysunć" tą ramke po srodku (zdjąć pokrętło od nawiewu, wyjąć popielniczke i odkręcić 3/4 srubki) ramka jest na zatrzaskach ale jak lecitko podwazysz to wyskakuje bez problemu - oczywiscie nie zapomnij odłączyć kostki od radia :-P od strony pasazera mozna tam zajrzeć (hiba ze masz długie kable i wyjdą na zewnątrz razem z radiem).jak juz wysuniesz ramke z radiem to po bokach są zatrzaski ktore musisz wcisnąć :ra: i wsio :ra: radio wymonrowane :D
PrezeSSito - 1 Paź 2005, 12:32

dday napisał/a:
a wiec... aby w mk3 wciagnąć radio musisz "wysunć" tą ramke po srodku (zdjąć pokrętło od nawiewu, wyjąć popielniczke i odkręcić 3/4 srubki) ramka jest na zatrzaskach ale jak lecitko podwazysz to wyskakuje bez problemu
ale po co przecież po bokach w radiu są otwory... po dwa na jedną stronę... wkładasz w nie jakies druty (ja wsadziłem gwoździe :) ale można też wsadzić wiertła 4) rozchylasz i radio samo ci wyjdzie... bez ściągania ramki i rozkładania połowy auta... a co do rozkodowania radia to 50 zeta
dday - 1 Paź 2005, 12:54

racja Prezes - ja wymontowywalem przy okazji naprawy podswietlenia wiec jakos mi siem tak zakodowała "najprostrza" metona :-P
Darekmk3 - 2 Paź 2005, 12:02

dday napisał/a:
racja Prezes - ja wymontowywalem przy okazji naprawy podswietlenia wiec jakos mi siem tak zakodowała "najprostrza" metona :-P

a ja sciagalem z odkrecaniem srubek itp poprostu bylem pewny ze nic nie połamie przy demontazu hehe bo roznie to bywało w mojej karierze wyciągania radia a po za tym to teraz to szybka operacja jest wszystko fajnie szybko sie odkreca heehe ;-)

Lukasz - 12 Paź 2005, 20:35

napewno bedzie ten kod zły,ale tak dla draki podam ze u mnie w takim radyjku oryginalnym które dumnie woze mam kod 715 i potem klawisz 4 wduszam :) sprawdz,moze zadziała,choc wątpie.

[ Dodano: Sro Paź 12, 2005 8:39 pm ]
aha wkoncu kod jest 3 cyfrowy i odpowiednio klawiszem 1,2 i 3 wybierasz kod,a 4 klawisz to cos jak enter,wiec jak masz wsadzic jakies stare cosik to poze polec kody po koleji :) Wiem ze to 999 mozliwosci,ale to ne az tak wiele i jak dziennie sprawdzisz z 20 kodów to trafisz odpowiedni.A te 999 mozliwosci to nie tak wiele,jak mozna poswiecic 5 minut dziennie.Pozdro

macziom - 12 Paź 2005, 21:52

Nie wiem jak jest w seryjnym radyjku, ale w moim grundigu jest tak, że po kolejnych złych wklepaniach kodu to się odstęp między kolejnymi próbami zwiększa. Już po 7 próbie odstęp to 24h i taki już pozostaje.
Nie wiem czy w Fordowym radiu jest takie utrudnienie, ale chciałem powiedzieć, że nie zawsze da się tak szybko znaleźć kod.
Chyba najlepsza porada to podejść do "speców" :hahaha: na giełdzie. Nie jest to rozwiązanie bezgotówkowe, ale taka usługa nie powinna drogo kosztować.

Pablo - 12 Paź 2005, 23:12

Ja wyciągałem moje radio nożykami do tapet ( nie miałem żadnego drutu co by wszedł w te otwory). A co do tych kodów to moje się blokowało po 3 próbach.


Pozdrawiam Pablo

maciuk - 13 Paź 2005, 13:44

radio blokuje sie po 3 zlych kodach na 30 minut i pozniej mozna sprobowac kolejne 3 wiec to raczej nie ma sensu.

a radio wyciagam szprychami z kola roweru :)

Esox Hunter - 13 Paź 2005, 18:59

maciuk napisał/a:
a radio wyciagam szprychami z kola roweru :)


Popieram. Działa na 100%. A jak się nie ma szprychy, to kawałek drutu. Jak ma lekko spłaszoną końcówkę, to jest jeszcze lepiej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group