|
Forum FiestaKlubPolska -
|
![](images/print.gif) |
Tuning mechaniczny - Swap mk4 + 1.8 Zetec
Dynamike - 12 Wrz 2005, 09:57 Temat postu: Swap mk4 + 1.8 Zetec Tak się zastanawaim nad kilkoma sprawami i m.in. zaświtał mi taki pomysł: może by tak zamienić mk3 na mk4 i dopiero wtedy próbować swapa... Mam już właściwie wszystkie graty do zeteca 1.8 i teraz tak myśle:
1. czy komora silnika w mk4 jest taka sama?
2. czy jest różnica czy bedzie to oryginalnie 1.3, czy zetec 1.25?
3. czy wogóle warto zmieniać mk3 na mk4?
Nie wiem w sumie czy bardziej nadaje się to do tego działu czy do mechanicznego, ale jakoś tak bardziej mi pasowało
Lokmen - 12 Wrz 2005, 10:01 Temat postu: Re: Swap...
Dynamike napisał/a: | Tak się zastanawaim nad kilkoma sprawami i m.in. zaświtał mi taki pomysł: może by tak zamienić mk3 na mk4 i dopiero wtedy próbować swapa... Mam już właściwie wszystkie graty do zeteca 1.8 i teraz tak myśle:
1. czy komora silnika w mk4 jest taka sama?
2. czy jest różnica czy bedzie to oryginalnie 1.3, czy zetec 1.25?
3. czy wogóle warto zmieniać mk3 na mk4?
Nie wiem w sumie czy bardziej nadaje się to do tego działu czy do mechanicznego, ale jakoś tak bardziej mi pasowało |
Ad1 nawet nie wiem czy nie ciutkę większa - bo mniejsza to na 100% ona nie jest od MK3
Ad2 nie
Ad3 moim zdaniem tak bo raz ze nowszy to dwa bedzie niezły wilk w owczej skórze ...
Dynamike - 12 Wrz 2005, 10:13
W sumie pytanie o silniki zadałem ze względu na podłużnice...bo nie wiem czy zetec by Yamaha w mk4 jest na jednej, czy na dwóch poduchach, bo powiem szczerze nie jestem przekonany co do dłubania przy tym elemencie, który bądź co bądź jest dość ważny i niechciałbym się kiedyś niemiło zaskoczyć w jakiejś sytuacji...
mellow - 12 Wrz 2005, 19:13
Czesc Michal, widze ze w koncu bierzesz sie za przekladke , odezwij sie na gg bo musimy tam jeszcze pogadac o kilku sprawach ...
W mk4 jest wiecej dlubania z mocowaniami silnika, bo inaczej rozwiazano mocowanie silnika od strony rozrzadu.
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz info + foto na Fiestaturbo.com fiesty mk4 z Zetecem.
Pozdrawiam
Fordon - 13 Wrz 2005, 18:55
To ja si epodepne pod temat... zeby nie zakladac nowego... pytanie jest nastepujace... czy silnik 1.8TD Endura (chyba jakos tak sie to pisze) ma takie samo mocowanie lap jak w MK3 bo chce zmienic silnik... a ten juz powoli zaczyna umierac... PROSZE POMOZCIE...
Pozdrawiam
mellow - 13 Wrz 2005, 20:17
Nie bedzie bo w mk3 byla lapa na gorze przy kielichu, a w mk4 jest troche inne rozwiazanie ciut bardziej rozbudowane... co nie znaczy ze nie da sie tego dorobic ;-)
Pozdro
Fordon - 13 Wrz 2005, 23:28
mellow napisał/a: | Nie bedzie bo w mk3 byla lapa na gorze przy kielichu, a w mk4 jest troche inne rozwiazanie ciut bardziej rozbudowane... co nie znaczy ze nie da sie tego dorobic ;-)
Pozdro |
No dobra czyli tak jest to do zrobienia... a jak ze skrzynia...?? tez jest inna czy taka sama jak w KM3??
Pozdrawiam
Lokmen - 13 Wrz 2005, 23:28
prawie tak - bo w MK3 sprzęgło jest sterowane mechanicznie a MK4 hydraulicznie ale przełożenia poszczególnych skrzyń są te same...
Fordon - 13 Wrz 2005, 23:32
Czyli wystarczy tylko dorobic tylko mocowanie silnika... a skrzynie wstawic swoja... super...
Pozdrawiam
|
|